zondag 3 mei 2009

Weer thuis











Ik ben al gesignaleerd dat ik weer thuis was,hebben jullie aan de reactie gezien op mijn blog.
Inderdaad wij zijn vrijdagavond weer thuis gekomen het was een mooie week met veel momenten om vast te houden genoten van mijn kanjers en van de momenten die we met zijn alle hebben gehad,Zowel groot en klein hebben genoten van deze week,het weer werkte ook zeker mee de tweede helft van de week.Dagje op de fiets naar een ander zwembad, voor mijn op de kant maar hun genoten.Dagje Apenheul aapjes kijken en op de fiets heen en terug en patat eten met een heellijk ijsje in beekbergen.Koningendag in de buurt vertoeft,was vlak bij Apeldoorn en wij wilde de koningin niet gaan bezoeken op t.v. gevolgt en lekker in de tuin in de zon.Maar wat een tragisch Koninginnedag is het geworden,ongelooflijk hoe dit allemaal gebeurd is,leek wel een slechtte film,een domper op de zonnige koninginnendag.
Ook de kinderen waren onder de indruk,maar zoals altijd gaat het leven verder,en hebben we lekker gefiets met de vier grote en de kids gingen zwemmen zonder ons.Wat een overwinnig om ze zo los te laten,maar had vol vertrouwen dat het goed ging ze kunnen zo goed met elkaar overweg en was goed gegaan.Wij zijn op de woeste hoeve geweest een mooi gedicht gelezen daar op de grond helaas niet kunne opschrijven laat staan onthouden.
DE laatse dag naar julianatoren,dan rij je over de weg waar de dag daarvoor die man met zijn auto inreed op de mensen en de bus waarschijnlijk wilde rammen,een raar gevoel in je buik geeft dat,maar in de julianatoren was het weer van ouds de kids hadden het weer leuk en wij zatten lekker in de zon,af en toe in de schaduw want mijn bolletje is zonder pruik,met dat mooie weer moest het gebeuren vond ik.Als afsluiting de mac Donald en dat was eeen mooie week welke ik nog veel keer mee wil maken,natuurlijk had ik ook moeilijk momenten want als alles zo lekker loopt kan je echt niet geloven dat die kanker in je lijf zit en vergeet je het soms echt even.
Het is nog wennen als ik in de spiegel kijk,maar het moest nu wel weer vond ik.Milou vroeg wel toen we gisteren naar de AH gingen of ik mijn pruik niet op moest,maar ook zij zijn er weer aan gewend dat korte kopie.Voel me dus best goed ,wat stijf in de rug maar dames collega ik heb al kilometers op de fiets gemaakt deze vakantie, en dat gaat lukken 17 mei!
Ik heb er wat foto bij gedaan dan kunnen jullie even mee kijken van ons weekje veluwe.Met en zonder pruik,volgorde is verkeerd,maar niet van belang.
Nog een weekje vakantie voor de meiden in deze week ,wel de kuur startte met al de bezoekjes aan het ziekenhuis maar desondanks zullen ze toch wel genieten van hun vrije dagen.










6 opmerkingen:

  1. Leuke foto's!
    Fijn dat jullie zo genoten hebben.
    Nu nog maar lekker nagenieten , en veel succes met de dingen die moeten.
    verder lekker genieten met de meiden.
    Liefs Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. welkom thuis lieverd! Heerlijk die foto's!!! Goed om te wetn dat die kilometers er bij jou inzitten!! (Kan jij me duwen!!!) Ik denk trouwens dat die dag het probleem niet is.... maar die week erna!!!! hahahha We hebben er zin Monique! Ik stel me al voor als Mariska van DIJK!!! Of Mariska FROGER...
    We hebben een bus! Voor niets! Goed he! Zal je zo prive de rest vertellen! KUZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique,
    welkom thuis, wat zie je er goed uit, je hebt zichtbaar genoten. Ook je haar is al heel veel terug, lekker zo met de zomer voor de deur dan hoef je niet die warme kriebel pruik op.
    Geniet nog maar lekker na van de vakantie, des te beter kan je er van de week weer tegen.
    Veel succes en ik zie vast wel weer binnenkort.

    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh ja, ik wou nog ff zeggen dat ik het hele leuke en waardevolle foto's vind!
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Moniekie,
    Fijn om ook te zien dat jullie het goed hebben gehad,
    jou en je gezin wens ik nog ontelbaar mooie momenten,
    Tot ziens..... Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAUW!!! Wat een foto's... Te mooi! Ik geniet hier aan mijn keukentafel mee.
    Het korte koppie staat je meer dan prima ;-)
    Ook ik heb erg veel zin in de 17e!! Iedereen op de afdeling is vol goede moed... Dus op naar de 17e...Dan laten we heel R'dam even zien wat wij in huis hebben; echte GIRLPOWER!!!
    X

    BeantwoordenVerwijderen