donderdag 23 april 2009

Vrije donderdag.

Dat is voor mijn gevoel heel lang geleden dat ik deze donderdag vrij heb,gewoon even wennen zat zo in dat ritme.Natuurlijk lekker maar gewoon vreemd.Ik weet niet precies hoe ik het moet verwoorden,soort van onrustig gevoel.
Gisteren mijn kilometers in de boomgaard gemaakt,met de dames kleding en schoenen gekocht helaas hebben we nog niet alles maar wel al leuke gezellig gekleurde t-schirt en bikini's voor volgende week. Fijn was dat Eef( de kanjer) er dit maal bij was,hij houd niet van winkelen maar ging toch mee dit scheelde ook voor mijn handen ,want die tasjes snijden allemaal zo in je handen en op je pols.Zomerkleding voor de meiden,als ik dan in bed leg dan bid ik dat ik nog vele seizoenen met hun kleding kan gaan kopen.Zodat ik ze nog vele seizoenen mag zien groeien.
Het programma van de KWF 60 jaar was wel indrukwekkend en ook weer confronteerend,dit omdat je dan weer hoort dat je nooit meer beter zal worden met uitzaaiingen,en dit blijft voor mijn toch een heel moeilijk om te accepteren voel ik,ongeloof en angst allelei gevoelens wekt dat weer op.IK weet het wel maar accepteren is niet eenvoudig,met accepteren bedoel ik niet mee opgeven,want dat doe ik niet, maar het een plaatsje geven. Zoals ik pas hoorde, parkeren.Ook hoor je gelukkig dat door hun werk van KWF al veel vooruitgang is geboekt in alle vormen van kanker,maar de cijfertjes van hoeveel mensen er kanker krijgen en hoeveel er per dag sterven aan kanker blijft te veel!Het blijft een rot ziekte die sluipmoordenaar.

Even wat anders ik zoek sponsers dus wie daar zin in heeft kom en geef als sponser!
Ik ga namelijk 17 mei 35 km. op de fiets rijden de ladyride in rotterdam,maar niet alleen met een aantal ,wel liefs 54, colleggas van mijn afdeling de tweede verdieping van het RRDG.
Doelstelling is: Met elkaar,voor elkaar.Lief en leed delen we met elkaar,een positieve uitstraling hebben met naar elkaar!
Wij hebben de laatste anderhalf jaar heel veel vervelende dingen mee gemaakt met collega's en hun kindertjes,gelukkig ook leuke dingen maar door dit alles moet ik zeggen dat wij een sterkere band hebben gekregen met elkaar en vandaar de slogan die ze verzonnen hebben.
Twee kanjers van collega's hebben het voor initiatief genomen om dit op te pakken echt geweldig,maar we gaan er ook wat goeds mee doen want
als wij nu weer allemaal sponsers zoeken die een geldbedrag over hebben,gaan wij voor drie doelen welke op de afdeling van toepassing zijn fietsen.
DE MAMMACARE IN DELFT
STICHTING KINDERHARTEN
VERENIGING VOOR ZELDZAME STOFWISSELINGSZIEKTEN
Wij hebben er zin in ik hoop dat jullie mijn sponseren dan fiets ik zeker die 35 km. uit,ik hou jullie op de hoogte.
Dat is een heel verhaal maar met een goede intensie,we gaan genieten van het zonnetje,op naar twee weekjes vaknatie voor de meiden met veel momenten erin waar ik dubbel en dwars van ga genieten want het is allemaal zo kostbaar en zij doen het allebei zo super goed alledrie ,daar ga ik voor!!!
Nog een dingetje mijn nagel ligt er echt bijna af en Lianne keek even mee,ik zei het ziet er niet uit die nagels waarop zij zei ,liever rare nagels dan dat jij dood gaat en hup,daar ging ze weer verder waar ze mee bezig was.Wat zijn kinderen toch geweldige hierin>

5 opmerkingen:

  1. Heerlijk meis, winkelen met de kids, vakantie in het vooruitzicht.
    Wat wil een mens nog meer.
    Ga lekker genieten!!
    Ik ga duimen voor heerlijk weer.
    Veel plezier he.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi zus ik vond het ook vreemd hoor een donderdag niks dacht heel de tijd ik moet iets doen ! maar zie je morgen weer wat gaan we dan weer proberen bij de koffie kus je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi zus ja ik vond het vandaag ook vreemd miste iets maar morgen gaan we weer wat lekkers bij de koffie nemen toch?dikke kus je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé Monique,
    Natuurlijk ga ik jou/jullie sponsoren maar ik heb misshien effe 'n tippie: vraag of jullie idee op Reinierweb mag, dan kunnen alle collega's in 't hele zkhs jullie sponsoren.
    Als één van jullie een kant en klaar stukkie aanleveren met evt. een foto worden jullie vast nog beter gesponsord dan nu 't geval gaat zijn. Hoe meer mensen het weten des te meer gaan jullie binnenhalen!
    Heel veel succes met trainen voor die 35 km.
    En een geweldige vakantie voor jullie allemaal, jullie hebben het driedubbeldwars verdiend!
    Liefs, Linda en girls

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi lieverd,

    Ja parkeren is moeilijk... Maar met veel geduld en de juiste instructies gaat het vast lukken...
    Fietsen leer je toch ook niet in één dag?!

    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen