vrijdag 15 mei 2009

Gisteren eerst een massage gehad om die schouders wat los te maken was lekker en hielp wel,ook wat minder last van mijn rug daardoor denk ik.
S middags naar de geestelijkzorg in het ziekenhuis geweest was erg heftig,maar ook wel prettig om met haar over dingen te praten en wat advies te krijgen.Zoals ze het zei moeten we het even parkeren op een juiste manier.Voorbereidingen voor wat er komen gaat.
Vandaag boodschappen met mijn zus en samen de vlaai gedeeld bij de koffie,vanmiddag op school geholpen met de crea-middag dromenvangers maken mooi verhaal erbij dat hij dromen op zal vangen ,zou het werken?
Morgen rustig aan en toch "s avonds naar de musical ,welke door veel dorpsgenoten en koorleden wordt gedaan,ben benieuwd zal vast leuk zijn.Zondag vroeg op om half acht vertrek de bus met onze fietsen richting rottedam en dan gaan we een dagje genieten op de fiets 35 km. met zijn alle fietsen,ben benieuwd of de benen en billen het allemaal vol gaan houden,maar ik ga ervoor dat weten jullie.Zal blij zijn als ik mijn meisjes en Eef bij de finisch zie en mijn zus en zwager komen misschien ook kijken,mijn fans!
Fijn weekend en maandag horen jullie van mijn het verslag.

5 opmerkingen:

  1. hé zet hem op hé we horen het maandag wel.

    knuffel MeriaN

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique,
    Wat geweldig dat ze kampioen geworden zijn, hebben ze wel verdient toch. Prachtig om mee te maken. Wij hebben thuis ook zo'n voetbalmeid die er alsmaar voor gaat, heerlijk. Heb mooie berichten gehoord over de musical dus dat wordt genieten, ik zie je.
    Veel succes zondag, je bent en blijft een kanjer dus dat gaat lukken.
    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, meis, zo rol je van het een in het ander.
    Vandaag nog maar goed uitrusten, dan kun je morgen vooruit.
    Tuurlijk gaat dat je wel lukken.
    Fijne dag he en geniet er van!!
    Ik kijk uit naar je verslag.
    Maak er een onvergetelijke dag van.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve, stoere, dappere meid,
    Heel veel succes morgen. In gedachten trappen we met je mee!
    Als ik je vanmiddag of morgen nog een keer onderhanden moet nemen zeg je 't maar en ik ben er. Ik heb inmiddels zelfs echte olie gekocht, haha
    Nou kampioen, zet 'm op hè!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. monique heeeeel veeel suuk-6 morgen op de fiets !!We duimen voor lekker en droog weer !
    Je kan het
    groetjes
    wilma van meurs

    BeantwoordenVerwijderen