donderdag 14 mei 2009




Het is geluk na best een spannende wedstrijd voor de kids ,maar ook de ouders ,zijn ze kampioen geworden en daar hoort champagne bij!!!Flink schudden en daar is dan die fontein van champagne.
Ik was natuurlijk blij dat ik mee gegaan was want die blije gezichtjes en trotse kindertjes wil ik niet missen.Was een hel tijd staan wat in mijn rug niet geweldig voelt,heb door dat ik beter kan bewegen dan stil staan wordt allemaal stijf en stram,lijk wel een oude bejaarde soms als ik op sta,maar we blijven bewegen is het beste voor het lijf.
Vandaag massage vanochtend voor de nekspieren en vanmiddag naar de hulp voor het koppie even kijken of dat wat wordt en anders gaan we verder zoeken.Nog wat in huis en mijn dag is weer gevuld.

3 opmerkingen:

  1. Proficiat voor de KAMPIOENEN....!!!!
    Ja, dat zal zeker een feest geweest zijn, die stralende koppies te zien, na de gedane arbeid.
    Succes vandaag he, met alles wat jij moet doen.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben super-trots op je!
    Tot snel lieverd...
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He geweldig voor Lianne en haar team.
    Feliciteer haar maar van ons.
    En Monique geniet maar zondag want het zal wel zwaar zijn maar zeker ook gezellig en dat is vooral belangrijk, we horen wel hoe het is gegaan via een verslag je voorbereidingen zijn in iedergeval top. Dus met de rest zal het ook wel top gaan
    heel veel plezier zondag en zet hem op

    dikke knuffel Merian

    BeantwoordenVerwijderen