dinsdag 12 mei 2009

Moe maar voldaan,vandaag naar mijn werk geweest,op de fiets, viel met mijn neus in de boter,de dag van de verpleging dus gebak van het Reinier.Wat voelde ik me welkom, meiden wat een heerlijk gevoel hoe jullie mijn weer ontvangen. Die gebakjes van hartjes zijn aan jullie echt besteed.Voelt echt heel fijn en warm,dat is dat samengevoel!!
Met de dames gegeten en toen wat huishoudelijk werk,sponsorgeld bij elkaar halen en dat lukt goed nog even een paar van mijn lijstje en dan stortte op de rekening van ons sponserfons.Best een druk dagje maar wel lekker hoeft het koppie niet zo te denken,allen strijken met de muziek aan en teksten van muziek komen erg binnen om het zo maar te zeggen.
Morgenavond met zijn alle naar de voetbal want Lianne kan met haar team kampioen worden,zou wel leuk zijn bij het afscheid van de E pupillen volgend jaar naar de D,groot veld en echte regels is ze wel aan toe.En zoals een echte voetballer vroeg ze zelf of ze naar bed mocht,goed uitrustte voor de wedstrijd.En ik dus ook weer voor de dag van morgen wat slapen is op het ogenblik geen probleem.

1 opmerking:

  1. Klinkt goed meis, hou vast he!!
    Succes vandaag voor Lianne, en.....kampioen worden he!!
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen