donderdag 7 mei 2009

het zit er weer in!

Even half drieweer thuis helaas weer bij de tweede keer prikken raak,bloeddruk was net aan de hoge kant 98 onderdruk,drie kwartier de avenstin en na spoelen de APD erin in anderhalf uur.Vanavond weer met de Xeloda chemotabletten beginnen.Bij thuiskomst lag de brief van de bedrijfs- arts,ze zei toen van dat het confronteerend was om de brief te lezen had geen idee wat ze bedoelde maar weet het nu wel,deed pijn om te lezen,toekomst onduidelijk,einddoel onbekend termen die hard aan komen al is het waarheid toch voel je doordoor ergkloten om het zo maar te zeggen.confronteerde dat is wat ze zei en is ook zo,je wil zo graag wat anders lezen.
Ga nu even plat zodat ik weer een beter stemming heb als de meisjes weer thuis komen.komt goed even mezelf weer bijelkaar trekken emotioneel nu!

3 opmerkingen:

  1. Fijn meis, dat zit er weer in, hoop dat je er niet al te veel last van krijgt.
    Kalm aan doen he!!
    Ja, dat geloof ik dat zo'n brief confronterend is.
    Even wat tranen laten rollen is niet erg hoor, zeker niet na zo'n dag als vandaag.
    Dikke knuffel, meis.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Monique we hebben je bloq gelezen.
    We vinden hetknap dat je 35.km gaat fietsen
    en tante Map en Geer sponseren mee! en hopen
    dat het mooi weer is.En dat je veel geld
    voor het goede doel op haalt we vinden je
    een doorzetter we zijn groos op je liefs van
    MAp en Geer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Monique fijn dat je weer mag werken En ik hoop dat je nog een hoop sponsers erbij krijgt.
    Nou met de meiden was het echt gezellig we hebbeen heerlijk gelachen gespeeld en natuurlijk spelletjes gedaan.
    Sorry dat ik vanmiddag niks doorhad maar ik was een beetje drukk.
    Maar ik hoop dat je alles toch even op een rijtje heb kunnen zetten want ja dat heb je echt weleens nodig.
    Ik hoop dat je lekker slaapt en we horen elkaar wel weer.
    Groetjes en liefs van Merian en de rest
    groetjes ook aan Eef en de meiden.

    BeantwoordenVerwijderen