zaterdag 9 mei 2009

Vandaag wat lichtte hoofdpijn maar dat kan ook nog van de APD zijn,stijfheid is wel over was gistren wel vervelend.Mijn hoofd is ook weer erg onrustig,a.s. donderdag psycologishe hulp,voor het eerst weet niet of dat help maar kan het proberen,en denk er over om ergens mijn energie weer op te laten krikken maar ga ik even na vragen.
Vandaag eerst Lianne naar vriendje gebracht op de fiets, waar ze een hut aan het bouwen is echt is voor haar geniet ze van,Milou heeft bijna de hele dag diddle plaatjes geruild kan er niet genoeg van krijgen,Zelf de dame hun kledingkast uitgesopt en de winter om geruild voor de zomer gezellig die lichtte kleren in de kast nu mijn eigen kast nog alles op zijn tijd.
Vanavond op de bank met zijn drie want tot spijt van Eef moeten we X factor kijken wie is de winnar vanavond?
Morgen moeder met mooi weer volgens mijn?Fijne dag allemaal voor mijn is elke dag moederdag,door zo rijk te zijn met mijn meiden en natuurlijk mijn mannetje maar ik ben niet zijn moeder.

1 opmerking:

  1. Goed opknappen, meis en geniet van de dag van morgen. Laat je maar lekker verwennen.
    Voor donderdag veel succes he, goed dat je een profesionele praatpaal gezocht hebt en ik
    ben heel benieuwd hoe jij ergens jouw energie laat opkrikken, en wat je dan gaat/laat doen....!!
    Fijne dag meis.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen