maandag 25 mei 2009

Was leuk en lekker om weer even te werken, even baby baden en de ouders met ontslag doen,of ik niet weg was geweest en eigenlijk toch wel want er is heel wat gebeurd in die ruim 7 maanden.Ik was uit het comp.systeem gehaald volgende de meneer van de automatisering besta ik niet meer ,nou dacht het wel,hij had me echt aan de lijn!Wat een rare woordspeling in mijn geval kan hij ook niet weten!Was niet moe alleen mijn voeten zijn wat dikker en dat voel ik wel beetje strak in het velletje.(Dat in elk geval wel vergeleken met de rest maar ook dit is niet de bedoeling)
Bloed laten prikken in een keer raak ook weer gebeurd voor woensdag,de controle bij de oncoloog.
Vanmiddag samen met iemand gewandelt was lekker weer ,en heel gezellig zitten uiteindelijk allebei met onze ziekte op het zelfde raakvlak praat prettig en is een soort van veilig gevoel als ik met haar praat weet niet precies hoe ik het moet omschrijven maar gewoon fijn..Bakkie thee gedronken en het was weer tijd om de dames thuis te verwachten.
Lianne is nu weer met Eef naar de KNVB,laatste wedstrijd voor ze hoort of ze door is naar de finale.Milou en ik eten samen,met mijnlekker kletskous samen even ook wel eens leuk.
Vanavond helaas niet zingen net zo een leuke liedjes gospel, hou ik wel van lekker vrolijk.Maar zaterdagavond zingen we de mis dan kan ik wel.

1 opmerking:

  1. Lieve Monique, wat fijn dat je vandaag weer aan het werk mocht, je zal er vast van genoten hebben. Ik had je graag weer in uniform willen zien, gebeurt vast de volgende keer. Knap hoe je zondag de ladiesride hebt gefietst, ik heb veel respect voor je! Liefs, Viola

    BeantwoordenVerwijderen