maandag 11 mei 2009

vanochtend de dame s weer naar school en ik ben even mee geweest voor de luizencontrole want in dat team zat ik ook nog en zei ik kom voor twee uurtjes even pluizen maar we waren met zoveel moeders dat we snel klaar waren en rond elf uur zat ik thuis aan een bakje.Even boodschappen doen was er vanochtend niet bij kwam veel mensen tegen met vragen,en had nu wel even de tijd en de kracht om het te vertellen.
Nadat de dame thuis een boterham hadden gegeten de wandelschoenen aan gedaan,poeh dat veil even tegen ben even op een bankje gaan zitten maar was niet verkeerd in het zonnetje.IK had het rondje al lang niet gelopen met de vakantie,maar dat voel je goed.
Even thuis een uiltje geknapt van een half uurtje en was weer het meisje om het zo maar te zeggen.
Lianne vanavond KNVB voetbal gehad en milou koortje en daarna heeft ze geholpen met de sponsorgeld ophalen van het koor zo die hebben een mooi super bedrag bij elkaar gehaald,voor het goede doel,het gaat goed met het sponsorgeld alvast bedankt allemaal jullie horen mijn eindbedrag heb nog een paar te gaan.
Vandaag een best produktieve dag wel lekker voor het koppie wat afleiding, zal wel lekker slapen vannacht.
Morgen misschien even de roze fiets bekijken op de afdeling en een bakkie natuurlijk,op de fiets,oefening voor a.s. zondag.
Ik moet nog wel even een oplossing voor de schouders vinden want daar liggen voor mijn gevoel twee keien op zo stijf en strak staan de spieren in mijn schouder en nek,maar ik heb al advies gevraagd en hoor het nog wel.

1 opmerking:

  1. Hoi Monique, hoop dat je zondag een fijne dag mag beleven met veel wind mee, en natuurlijk niet alleen deze dag, maar ook daarna,
    Gr. Jolanda v G.

    BeantwoordenVerwijderen