zondag 10 mei 2009

Mooie rustige moederdag ,verwend met mooie gedichten Milou had hem op een schilderijtje gemaakt,gedichtjes van allbei waar je wel een traantje bij moet laten,zo lief en uit hun hart.Een puzzel van Lianne,een foto van haar met een groot rood hart in haar armen.Zat in een zelfgemaakt doosje.Lekkere luchtjes van allbei een.
Even langs geweest op de fiets bij oma en Lianne zelfs op de skeelers knap hoor doe ik haar niet na.
Mooie moederdag jullie snappen met heel veel moedergevoelens dat wat je voor je kinderen niet wil geven,je wil ze sparen voor ellende en ze een zorgeloos leventje geven zo de eerste jaren maar helaas is de toekomst anders en daar baal ik van ,op een dag als deze maar eigenlijk elke dag.Ik hoop zo en bid dat ik nog vele moederdagen met hun vieren mag en hun zolang mogelijk beschermen kan voor al wat de toekomst ons gaat brengen,Voor niemand is dat zeker maar met kanker in je lijf is het toch wel even wat anders.
Morgen weer een schoolweek,beetje de draad op pakken voor zover dat lukt,ga misschien even twee uurtjes luizencontrole doen net als voor ik ziek werd kijk hoe ik mijn voel.
Kan nu niet goed omschrijven hoe mijn lijf voelt.

3 opmerkingen:

  1. Ja, meis, ik denk wel dat ik snap hoe jij je voelt, ook al ben ik geen moeder.
    Maar ook heerlijk dat jouw beide dames jou ook graag een mooie moederdag bezorgd hebben.
    Hoop net als jij dat er nog vele mogen volgen.
    Hou goede moed , meis!!
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi super-mama,
    Fijne moederdag!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve monique,ik begrijp je zo goed.....Wij gaan fietsen hoor en heel hart, ook met heel ons hart.Voor kanjers zoals jij xxx Sacha

    BeantwoordenVerwijderen