donderdag 21 mei 2009

Vrije donderdag

Even een krabbeltje,gistren even op het afdeling geweest waren enorm veel foto al te zien we hebben al 6700 euro heb ik gistren gehoord super mooi bedrag!Iedereen was nog steeds een beetje roze?
Vandaag laatste chemotabletten, rust week en kijken wat de uitslagen van mijn bloed weer gaan brengen mijn gevoel zegt goed maar zoals jullie weten mijn lijf vertrouw ik niet echt meer dat komt denk nooit meer terug.Al voel ik me nu echt heel geod vergleken met 2 maanden geleden.
Vandaag zondag een rustdag.
Vanochtend ons kleine meisje weggebracht ging op gymkamp had er zin in zo mooi hoe zij met dit soort afscheid nemen omgaat even een kus ,en een knuffel ,en dan wordt de kus afgeveegd, en zit in de auto en gelijk pret met haar vriendinnetjes,Heerlijk hoe deze dame hiervan geniet.Ze heeft drie dagen pret en zij zal vast nog langer willen blijven maar ik ben altijd blij als ze zaterdagavond weer lekker onder mijn vleugels is.Maar laat haar maar lekker onbezorgd genieten van die uitje met de gym.
Even naar de kerk geweest vanochtend en daarna met Lianne koffie gedronken.Eef is vandaag, en heeft gisteren, weer op de racefiets gezeten,probeert daar ook zijn ritme weer in te krijgen vind ik erg fijn,of kan hij het niet hebben dat ik 35 km. gefietst heb???Gisteren toen hij thuis kwam was er niet zo een ontvangst als ik had zondag,maar hij vond het niet erg?
Nu hopen dat we vandaag nog lekker in het zonnetje kunnen zitten maar de wolken houden haar nog flink verborgen.Deze dagen weinig op de planning,morgen een begrafenis van de schoonvader van mijn zus,is nooit een leuke bezigheid maar op zijn leeftijd heeft iedereen er wel vrede mee .Maar hoe oud je ook bent je wordt altijd gemist en dat is het moeilijkste met dood gaan.Maar herinneringen blijven en die moet je vasthouden.Doe ik ook meer dan ik ooit gedaan heb.Ook al genoot ik al van heel veel dingen voor ik weer kanker kreeg,maar nu nog bewuster.Doe dat allemaal, geniet van alle momenten ,herrinneringen heb je, en de toekomst is nog onzeker.

Mooie spreuk uit het kerkboekje vond ik deze:
Momenten van geluk komen onverwacht
Het is niet zo dat wij ze grijpen,maar ze grijpen ons

Fijne hemelvaartdag.

2 opmerkingen:

  1. Hoi meis,
    Ja de zon was hier gisteren ook ver te zoeken, eind van de middag kwam hij pas even. maar goed we kunnen niet alles hebben toch.
    Fijn da ieder ook weer zijn/haar weg gaat zoeken. Ja , alles gaat en moet ook door gaan.
    geniet maar lekker van alle goede dingen, die er om je heen gebeuren.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique ik weet zeker dat Milou erg geniet op het kamp.
    Het waren zeker waanzinige foto's van het fietsen en erg super dat je het gehaald heb.
    Geniet nu maar van dit lange weekend vandaag is het wel lekker zonnig dus dat betekent lekker bakkie doen in de zon en genieten maar.
    Rust deze week maar goed uit en ik hoop dat de uitslagen weer goed zijn.

    liefs Merian

    BeantwoordenVerwijderen