zondag 24 mei 2009

Weekend weer voorbij de dametjes morgen weer naar school en ik ga morgen twee uurtjes werken,ben benieuwd hoe het gaat zou ik het allemaal nog wel weten?maar dat denk ik wel al lijkt het wel jaren geleden dat ik een baby in bad heb gedaan ,en aan de borst gelegen.Is ook zoveel gebeurt in die zeven een halve maand.
Weekend goed gehad alleen vandaag wat moeizaam in het koppie kan zo verschillen de een of de andere dag en waar dat precies aan ligt kan ik niet zeggen.Wel vandaag mijn zomerkleding in de kast op gezocht en jullie raden het al niets pasten meer een korte broek en twee witte broeken belven over mijn kont is echt te dik,maar leg ze maar weer boven in de kast want wie weet wat er allemaal gaat gebeuren en kan ik ze volgende zomer wel aan?Gefrustreerd wordt je wel van dat passen!!Reden om wat nieuws te kopen?
Gelukkig was het zonnetje er en vanmiddag i.p.v. gelopen even gefiets naar het woud en bij de bruine madonna langs geweest,wat wel weer rust gaf.Mijn voeten zijn in de avond flink dik en gezwollen,vast van de hoge bloeddruk,was vrijdag nog niet zo goed 95 onder morgen maar weer eens op het werk meten.
Soms weet ik niet wat ik jullie moet vertellen en sla ik maar een dagje over,anders val ik waarschijnlijk in herhaling over hoe ik mijn voel en mijn lijf het doet,van de week gaan we weer kijken hoe het er mee gaat daar binnen?

1 opmerking:

  1. Succes vandaag op je werk, meis.
    En dan maar eens kijken wanneer je de winkels leeg gaat kopen.
    Dat is wel herkenbaar, maar ook wel leuk, zo krijg je weer eens wat nieuws in de kast, toch..!!
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen