donderdag 18 juni 2009

Dat ging goed het infuus in een keer nu het in de kleiner vaatjes mag gaat het stukken beter tot die ook op zijn natuurlijk,maar liep weer lekker vlot,bloeddruk bleef netjes de Avistin in drie kwartier iets langzamer is wat lekkerde voor mijn lijf geloof ik.Daarna De APD in anderhalf uur weer een hel zit voor mijn zus maar die hoor je niet we kletsen wat af zo in die drie uurtjes.
Even navraag gedaan of ze nog iets mistten op de afdeling i.v.m sponsorgeld en inderdaad de koelkast ,had ik ook al bedacht,maar moet dan weer via dr. bos ,dus weer even wachtten tot de volgende keer want is niet urgent om te bellen,ook hadden ze het over een koffieapparaat maar dat gaat via de DE welke de koffie leveren.Ook vond ik de muren wel wat kaal in de kamertjes waar de stoelen staan wat je in zit als je de chemo krijgt,dus misschien ook een idee.
Rustig dagje zo,morgen op schoenenjacht en als het goed is komt Leontien eten bij ons in het dorpsgebouw en ga ik helpen kan ik haar even spreken,en bedanken voor haar meeleven met bonze afdeling.Ben benieuwd of ze er is,jullie horen het verslag.
Nu weer de beentjes omhoog vanavond even op de koffie bij de buurjongen is geslaagd en met hem nog vele hoop ik.

3 opmerkingen:

  1. Hoi meis,
    Fijn dat alles er weer in zit.
    Hoop dat je niet al te veel bijwerkingen gaat krijgen vanavond en morgen.
    Succes met de schoenenjacht.
    Ik loop het liefst tegenwoordig op die croqs, geen gezicht, maar ideaal voor dikke pootjes. En ze lopen nog lekker ook. Niet te duur en in alle kleuren, wat wil je nog meer.
    Nu voor vanavond lekker met de beentjes omhoog en voor morgen een gezellige lunch met Leontien.
    Knuffel Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed om te lezen dat de waardes en het prikken goed zijn/gingen. Veel plezier morgen met Leontien, even lekker bijkletsen hoop ik. Hou vol kanjer.
    Dikke kus Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi zussie ja dat blijven we nog heel lang doen dat kletsen hoor tot morgen met de boodschappen doen en vlaai eten? kus je zus

    BeantwoordenVerwijderen