woensdag 17 juni 2009

Ik ga de 12 de kuur weer doen!!

Vandaag controle gehad bij de oncoloog,en gelukkig waren de bloedwaardes helemaal goed Ze was daar zeker tevreden over en ik ook want ik twijfelde wel omdat ik me eigenlijk anders voel de laatste weken niet super moe maar ook niet optimaal en dat gejaagde gevoel van binnen is ook vervelend bedenk ineens dat ik dat niet vertelt heb maar ook dat zal erbij horen..Maar wat wil je als je lijf telkens weer zo goed herstel en vecht tegen die kankercellen en zich zo goed hou dan mag hij ook wel eens even aangeven dat het zwaar is.Markers weer wat gezakt zitten in de mooie zone in het tabelletjes.
Bloeddruk bij haar weer te hoog, maar de bloeddrukmetingen die ik de afgelopen keren op mijn werk deed waren goed ,misschien de meter niet goed????Voetjes voor lief nemen is niet veel aan te doen,steunkousen nou nu nog niet het wendt wel weer die dikke voetjes.Voetjes wat vaker omhoog is niet eenvoudig voor deze dame!!
Ct-scan gepland voor 2 juli en dan de volgende keer uitslag daarvan voor de kuur over drie weken,zou dat ook zo goed zijn als de bloedwaardes?
Ongelooflijk eigenlijk maar ondanks de twijfel ga je er van uit dat het weer goed is,mag eigenlijk niet weet dat het ook anders zal worden maar nu even niet!!
Ik geniet van mijn kanjers en het lijkt voor hun allemaal gewoon en dat wil ik graag nog even niet die rugtasjes te veel beladen,bezig zijn met de dingen van nu en op naar de vakantie.Werk weer opbouwen naar uurtjes meer,was trouwens weer lekker om even te werken gistren gewoon weer lol om patiënten en lekker die kleintjes gebaderd.Even zoals het was heerlijk!!

3 opmerkingen:

  1. Hé, gelukkig Monique, deze goed uitslag heb je in ieder geval weer binnen.
    Fijn hoor.
    Nu op naar de 12e kuur, pas goed op jezelf en zorg met alle kracht en energie die je bezit dat je ook hier weer zo goed als kan doorheen rolt.
    Alle goeds, liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja wat wil je, als je met het meest opvallende bedrijventeam mag werken! ;-) En wij met de grootste KANJER! Ja, dat geeft energie! hahaha Fijn meid dat t allemaal weer oké was bij dr Bos, Keep going! Op naar 2 juli, niet minder, maar veel belangerijker, de dag van de uitslag! Het kan maar weer op papier staan! Of in een electronisch dossier! Spannend weer, ga maar druk in je laatste weken school en de vakantie! Geeft afleiding! Dikke kus voor nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Monique, fijn om te lezen dat de uitslagen gunstig zijn en dat je kunt genieten van de mooie dingen om je heen, ik hoop dat dit nog heeeeeel lang zo mag blijven.
    Op naar je vakantie, dikke knuffel van de vangalentjes,

    BeantwoordenVerwijderen