vrijdag 19 juni 2009

geen leontien

Dit was zonde van mijn tijd,sorry dat ik het zo zeg,Maar tijd is toch kostbaar.
In een snel treinvaart met mijn zus op schoenenjacht konden niet slagen,geen tijd meer voor de boodschappen omdat ik om 12 uur in de dorpshoeve wilde zijn,netjes op tijd moesten er nog 10 broodjes gesmeerd worden en alles was al klaar.Er waren al vier mensen voor dat kleine beetje werk. Kreeg te horen dat Leontien niet kwam,logisch van haar, voor 15 allochtonen dames kan ze haar tijd wel anders gebruiken,en er was genoeg mensen om hun fietsen te leren.Voor mijn balen en ik had eigenlijk om half een weer buiten, de dames voor niets bij de oppas wezen eten. Zij hebben het wel naar hun zin maar ik aleen thuis niet.Voel me ook niet echt super misschien even een pas op de plaats nemen en even de bank opzoeken,valt niet mee om aan toe te geven.Ga het toch maar doen en dan zie ik wel hoe de rest van de middag gaat lopen.Boodschappen doen moet ook nog,en wil ook weer gezellig zijn nals mijn kanjers hier komen,Lianne gaat oefenen met een vriendje voor ,jozef got talent,dus herrie zat vanmiddag. Dit gaan ze op het eindfeest op school doen.Milou zou komen spelen met iemand,we gaan het zien.

2 opmerkingen:

  1. hoi monique, ik had dat vorige week, zonde van mn tijd, heb 2 uur in de dorpshoeve met Dorien zitten kwartetten,had idd ook wel iets beters te doen.
    Volgende week ben ik nog een x aan de beurt maar heb me voorgenomen naar huis te gaan als er weer zo weinig zijn !!
    prettig weekend dan maar !!
    wilma van meurs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé meis, dat was jammer, ja en daar zet je dan alles voor opzij.
    Maar goed, het is niet anders.
    Wel goed op jezelf passen, lieverd, anders heb je straks of over een paar dagen weer des te meer in te halen. Je kunt het beter een beetje voorblijven en wel te geven aan wat rust momenten. Weet dat, dat heel moeilijk voor je is. Maar dat hoort ook bij goed voor jezelf zorgen hé..!!
    Geniet nu maar lekker van het weekend samen met jouw kanjers.
    Lieve groet Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen