zaterdag 20 juni 2009

Helaas ben ik nu toch echt verkouden,hoestje en flink neusverkouden,maar dit is de eerste keer tijdens al mijn kuren.Niet slecht van het lijfje,wel merk je dat je normaal doorrent met een verkoudheidje maar nu voel je wel dat je lichaam even wat meer aandacht wil om bij te komen.
Straks Lianne weer ophalen weer onder moeder vleugels,heeft voetbalkamp gehad een nachtje en een dag maar ik mis haar aanwezigheid erg.Milou gaat vaak op zaterdag haar gangetje met haar vriendinnetjes maar Lianne is vaker bij mijn in de buurt,mee boodschappen doen en gewoon om mijn heen ik mis haar,dus een nachtje genoeg,en ook voor haar want ze hebben een druk programma en van slapen komt natuurlijk niets.Maar ze heeft vast veel pret gehad en dat is het belangrijkste.
Morgen gaan we een familiefoto maken als verrassing voor mijn moeder haar 80 ste verjaardag in augustus,kan dit wel hier schrijven want mijn moeder leest geen mijn blog niet ,heeft geen computer trouwens!Voor de rest morgen een rustdag houden voor allemaal vermoed ik?
Fijn weekend allemaal.

2 opmerkingen:

  1. Beterschap meis.
    En maar echt een rustdag houden, vandaag dan komt het wel weer goed.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique, kwam je even groeten. Ik hoop dat je verkoudheid over is inmiddels.
    Lieve groetjes,
    Ada (K.)

    BeantwoordenVerwijderen