zaterdag 27 juni 2009

Gezellig etentje gehad met mijn collega's,lekker gekletst over van alles en nog wat.
Mijn zus vertrokken naar Italie,Gistren weer druk gehad moet het geloof ik een beetje bezeuren ben er snel moe en heb last van mijn schouder/nek wat dat nu weer? Is een branderig zuurend gevoel,jullie snappen dat dat weer vragen opwekt,de kanker gaat toch niet gewoon verder in mijn botten?De botscan was goed maar dit voelt niet goed en lekker is het ook niet al weet ik dat ik nog veel meer pijn zal krijgen in de loop van de tijd maar pijn vind niemand pijn en beperkt je in je doen.Maar misschien gaat het wel weer weg over twee dagen want meestal zijn de pijntjes in de armen ook na een dag of twee weer weg,daar hopen we op.Dit weekend geen druktes gepland dus doen we maar rustig aan de benen omhoog,in de tuin en een puzzeltje maken en de boel maar even de boel laten.Al had ik wel plannen om dingen in huis te doen,lekker belangrijk,maar ja moet ook gebeuren maar komt nog wel,als ik weer wat meer energie heb om kasten uit te mestten want dat zijn die dingen die op de planning staan.

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat het etentje gezellig geweest is.
    En ja meis, eerst luisteren naar je lijf en dan de rest pas hé!!
    Kom eerst een beetje bij van alles wat geweest is. Dan komt de rest ook wel goed.
    Niet te veel gaan piekeren hé, ik weet het makkelijk gezegd.....maar toch, probeer het!
    Fijne zondag en maar lekker met de beentjes omhoog.
    Ik doe ook niets anders vandaag.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tuurlijk gaan naar U2 die kans krijg je en die moet je pakken Eef redt het wel met die meiden daar ben ik zeker van en eerlijk Monique het is ook wel eens heerlijk om weg te zijn zonder gezinszorgen zullen we maar zeggen.
    Ik hoop dat die pijntjes wel afnemen want het belemert je wel in je doen en laten, en dat is best irritant.
    Nou Monique succes weer van de week en tot kijkes groetjes en liefs Merian

    BeantwoordenVerwijderen