maandag 29 juni 2009

Rustig weekend gehad,lekker bijgekomen,voel me goed nog drie dagen dan is de kuur weer klaar en de ct-scan op het programma maar tussendoor allelei leuke bezigheden.Geeft mooi afleiding want als ik mijn kopie weer laat gaan komen er weer heel veel onzekerheden boven,zoals nu is de scan weer anders want ik heb nu geen Taxol meer en misschien was dat wel de chemo die er voor zorgde dat het minder werd op de lever,nu allen de de Xeloda ,chemotableten,zou deze chemo ook alleen goed werken,maar dat zijn allemaal van die vragen die zo in mijn hoofd gaan dwalen en hun eigen gedachten krijgen.
Straks naar de bedrijfsarts hopelijk weer wat meer werken en zo opbouwen,eerlijk gezegd wil ik in september/oktober toch wel weer 50% te gaan werken als dit mogelijk is natuurlijk maar jullie kennen mijn en weten dat ik graag alles plan maar helaas dat is niet echt mogelijk in het leven. dan moet je toch nemen wat er op je pad komt en de bochten en hobbels nemen die op dat pad komen ook al zijn de bochten soms erg scherp en de hobbels,bergen ,die toch wel hoog zijn om overheen te komen.Maar ik voel me nog steeds gedragen en hoop en geloof dat hij dat blijft doen nog heel lang.En mijn de moed en kracht geeft om dit allemaal te doorstaan, want ik wil nog zoveel meemaken op deze mooie wereld met al die lieve en mooie mensen om mijn heen.

2 opmerkingen:

  1. Ja, meis die spanning bouw je vanzelf op of je wil of niet, zo vlak voor een controle.
    Maar probeer het toch maar over je heen te laten komen.
    Fijn dat je voor wat leuke bezigheden zorgt, dan komt het wel goed.
    Alles goed gegaan bijn de bedrijfsarts??
    Veel liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Mo, goed om te lezen dat je je zo bewust bent van alle goede dingen om je heen, daar kan mening mens iets van leren. Ik wens voor je dat dit heel lang zo mag blijven en dat de scan weer goed mag zijn. groetjes jolanda v G.

    BeantwoordenVerwijderen