donderdag 25 juni 2009


Weer op schoenenjacht geweest,gistren, ga ze nu via Internet bestellen als dat gaat lukken,Heb gelukkig een paar kunnen vinden gistren even wennen maar lopen goed lekker breed niet charmant maat je kunt niet alles hebben.

Wat een weertje af en toe toch even een half uurtje in de zon eind van de dag goed smeren en beentjes omhoog,toch een beetje kleur op doen?Lianne is in de vaart aan het zwemmen met vriendinnetjes,moet er niet aan denken hou niet van slootwater om erin te zwemmen.

Vanavond met mijn collega's uit eten afscheid van onze secetaresse,grote club wordt vast gezellig,wordt opgehaald,dus geen gedoe met zoeken naar waar het is.

Morgen gaat mijn zus en zwager op vakantie moet ik haar 2 weken missen, maar de sms sturen en de telefoon houden we contact zeker in die spannende dagen die weer gaan komen.Gelukkig is er nog een week tussen onze vakantie in zodat we elkaar kunnen zien want 4 weken is veel te lang!

De familiefoto zijn er leuk en ik denk dat mijn moeder ze vast wel mooi zal vinden.

Vandaag nog even langs de bruine madonna geweest om wat energie op te doen,even lekker bij haar gezeten,was beetje veranderd maar nu kun je er beter bij.

3 opmerkingen:

  1. Klinkt goed lieve meis.
    Leuk schoenen kopen , zelfs via internet, wel terugsturen hoor, als ze je toch niet aanstaan of goed passen.
    Ik hoop dat het een leuke avond geworden is met je collega's.
    geniet lekker van het mooie weer, en ook in de zon kunnen de beentjes omhoog, doe ik ook haha.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, wat 'nmooie foto van jullie meiden, echt supermooi.
    Mocht je je verhaal ff kwijt willen tijdens je zus d'r afwezigheid of als je wil dat ik mee ga tijdens je chemo dan ben ik er hoor, je weet me te vinden.
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi zus volgende keer loop ik wer mee naar de bruine madonna kijken wat er veranderd is ben je er al uit naar canada ? ik hoor het wel dikke kus en tot over twee weken xxx

    BeantwoordenVerwijderen