maandag 15 juni 2009

Nieuwe week

Maandag ochtend de meiden weer naar school ,ik ga zelf zo naar de inloopochtend voor lotgenoten in Den Haag.
Mijn lijf komt weer een beetje tot rust het getril aan de binnenkant is stukken minder vaak ,mijn handen komen weer bij en de voeten ook maar de huid van mijn voeten heeft het ook zwaar met die dikke vochtvoeten staat strak,,als ik opsta denk dat ziet er goed uit maar na een uurtje de dagelijkse dingen gedaan te hebben voel ik het al weer dik worden,de vreg van mijn voeten zijn ook heel gevoelig,maar dit waarschijnlijk doordat het de hel dag gespannen staat,ben ook geen dokter maar logisch gedacht.
Vrijdag nieuwe kleding gekocht wel weer lekker een broek die niet zo heel strak zit,met wat T-shirtjes,schoenen niet want dat wordt het nog niet,is moeilijk passen,wel nodig maar afwachtten hoe het van de week weer gaat.
Zaterdag in de sporthal in Schiedam met zijn alle naar de gymwedstrijd van Milou geweest,waren groeptonderdelen,waar schipluiden aardig wat prijzen had met de groepen.
DE middag in de tuin en even de benen omhoog. s avonds eerst met Milou naar de kerk leuke liedjes viering wilde ze niet missen toen naar Kijkduin we hadden een surpriseparty van Dan,onze nicht haar vriend werd 30, en ze had een surpriseparty georganiseerd.Hij wist echt van niets grappig is dat,was gezellig zelfs nog even gedanst met die pootjes.DE dames even pootje gebaad want was heerlijk weer leek wel of we ergend in het buitenland aan de zee waren weinig wind en een mooie zonsondergang.
Zondag een heerlijk rustige start,het ontbijtje met zijn viertjes, en in de middag op verjaardagvisite in Nootdorp.
Was zo een lekker vol weekend maar het ging allemaal super, en dank ik God dat ik dat toch weer allemaal heb mee gemaakt, en dat ik zo van mijn kanjers,mijn gezinnetje, heb mogen genieten.Hij blijft me dragen?
Lianne wordt zo groot ineens,zelf haar kleding uitzoeken ,vond het eerst allemaal wel best en vergeet haar haar niet want als je haar niet goed in de je zit?Gaaf deze fase.ik wil ze allemaal mee maken tot ze een grote zelfstandige dame is maar weet ook dat ik niet te veel vooruit moet kijken en van het nu moet genieten maar weten en doen is toch heel verschillend.
We gaan van de week weer startte met de kuur,als alles weer goed is?Zelf weet ik het niet ben er nu niet zo zeker van omdat mijn lichaam anders regeert heftiger op de chemotabletten dan voorheen,maar we wachten maar weer af want mijn lijf kan ik niet meer vertrouwen dat komt nooit meer terug.

1 opmerking:

  1. Ja, meis, geniet nog even van deze goede dagen voor je weer aan de kuur moet beginnen.
    Ja, na elke kuur krijgt je lijf het zwaarder te verduren.
    En dat je het vertrouwen in je lijf kwijt bent is niet vreemd, en dat je voelt dat het niet meer terug komt ook niet. Maar toch lieve meis, als de kuren srraks klaar zijn, kun je er mee gaan leren leven, ook al zal het anders zijn dan voorheen.
    Liefs Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen