woensdag 1 juli 2009

Even bijkletsen?

Het was weer een fijn bezoek bij de bedrijfsarts in die opzichtte ze neemt de tijd en luistert naar je.
We hebben besloten dat ik eerst 2 keer 3 uur werken ga en als dat goed gaat 4 uur werken per week zei dat ze het vervelend vond dat ze zo streng voor me moest zijn ,want ze heeft goed door dat ik eigenlijk heel veel wil en soms toch iets meer rust moet nemen,maar als je je goed voelt zoals nu wil ik het liefs gewoon de dagelijkse dingen zoveel mogelijk doen.
Gistren dus drie uur gewerkt en ging goed ''s middags schoolfeest met: Jozef got talent,(jozef heet de school voor degene die denken wie is nu Jozef)Milou deed met haar klas een liedje en dansje niet een eigenact. Lianne en een vriendje Jesper en een vriendin Nina deden een bandje.Lianne op de drum Jesper op gitaar en Nina zong het liedje echt heel goed zelf de muziek en Nina zong natuurlijk life ,een moeilijke tekst, een liedje van de Red hot chili peppers of zo, ik kan ze niet maar dit liedje inmiddels wel na al het oefenen en luisteren op Lianne der kamertje.Maar resultaat want mijn kanjer heeft het met de andere weer voorelkaar ze zijn eertste geworden en hebben de wisselbeker in hun bezit.Weer zoiets wat je als ouders laat groeien en ik zo dankbaar ben dat ik erbij mag zijn en het intensief mee mag maken.Ik had ook spanning in mijn buik voor ze begonnen denk nog meer dan mijn kanjer.Was echt heel gaaf en cool zoals zij dat zegt.
Vandaag weer met het lekker drankje beginnen,nou echt lekker is anders,Morgen vroeg de scan
en de laatst chemotabletten weer dan is kuur 12 weer af gerond en gaan we weer voor het goede resultaat zoals Lianne vanochtend ook zei liever dat het kleiner is geworden dan stil staat en net als wat zij zegt hoop ik op een wonder maar wonderen bestaan niet echt dat is dan gewoon geluk,maar soms moet je wat exsta geluk hebben.We gaan er weer voor,ik zal deze dagen niet elke dag schrijven want we hebben het soms een beetje druk om achter de comp. te kruipen ook een goed teken, maar zo om een dag of twee schrijf ik wel hoe het ermee gaat en vergeet de kaarsjes niet zodat we weer een mooi lichtpuntje krijgen volgende week woensdag.Het voelt goed maar jullie weten dat ik dat niet meer vertrouw ,eerst bewijs weer zien.
Ik zou haast vergeten om te vertellen dat ik geboekt heb voor 8 sept naat Toronto to 18 sept en bem dan de 19 de weer thuis.Nog steeds zo onwerkelijk maar het gaat echt gebeuren.Maar eerst lekker met zijn 4 naar Oosterijk.


4 opmerkingen:

  1. Ja, dat geloof ik ook, dat je soms een beetje geremd moet worden, goed dat de bedrijfarts dat aanvoelt.
    ( positief bedoeld hoor)
    Leuk die bijzondere happenings door en met de kids, met recht dat je daar trots op mag zijn.
    Voor morgen alle goeds meis, ik denk aan je!!
    En dan maar langzaamaan alle vakantie plannen gaan realiseren, maar dat zal helemaal goed gaan komen, Oostenrijk en Toronto!!
    Veel liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo meiden, goed gedaan op school. Milou staat zichtbaar te genieten en Lianne zit heel ingespannen te drummen. Volgens mij hebben jullie terecht gewonnen en komen jullie in de aula te hangen als bekerwinnaars! Gefeliciteerd!
    Monique, succes met de CT en het kaarsje staat alweer klaar voor volgende week!
    3 (vrouwen)toppers in één gezin, waar vind je dat??
    groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Lianne en Milou, Goed gedaan hoor op school! Lianne gefeliciteerd met jullie beker, nu mogen jullie ook met een foto in de aula hangen!
    Milou, ik kan zien dat jij op 't koortje zit, je bent zo aan 't genieten met zingen.
    Monique, veel succes met je CT, en het kaarsje staat alweer klaar voor volgende week!
    groetjes,Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Monique. Ja het was super gister op het schoolfeest, dan ben je toch super trots op die kanjers he. Maar denk wel aan jezelf en dan bedoel ik neem je rust. Succes morgen, ik denk aan je.
    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen