maandag 6 juli 2009

Een druk maar leuk en gezellig weekend

Dit weekend was flink gevult,zaterdag Lianne der kinder feestje van half elf tot half zes.We zijn wezen klimmen in zoetermeer was leuk maar zij liever dan mijn,ik zou er niet op durven.Daarna nog even op het veldje een buikglijbaan gemaakt daar hebben ze zich ook prima vermaakt en zo is het zo weer laat.Hadden die dag ook gigantisch mooi weer voor waterspelletjes
Met Milou de uitzaaiviering voor de vakantie gezongen,zo leuk zo samen de zelfde liedje zingen.
Zondag familiedag met de fam. Gerritse fietsen met opdrachten over de geschiedenis van Delft, picknicken ,spelletje daar op het veldje en een bbq als afsluiting, een dag gevult maar was zeker gezellig , met zijn allen en het weer werkte ook mee.
Vandaag gewerkt ging weer lekker en was gezellig, en zo gaan we op naar de woensdag de weegschaal van wel, niet gaat al aardig op en neer, in mijn hoofd,probeer rustig te blijven .Morgenmiddag hebben we een feestje in het ziekenhuis want ''s middags wordt het geld dat we bij elkaar gefietst hebben op 17 mei overhandigd aan de drie goede doelen ,hoop dat de emoties niet te veel worden opgewekt want ze staan nu erg op spanning zo naar de uitslag dag toe,maar we proberen positief te blijven dat weten jullie maar valt niet altijd mee als de gedachtens hun loop nemen naar de toekomst.
De meiden vandaag hun rapport heel goed allebei het blijven kanjers in alles!
Bijna vakantie heb er zin in, we gaan er nog meer van genieten dan ik andere jaren al deed.
Op naar woensdag de kaarsjes niet vergeten, en ik hoop weer gebak en weer vertrouwen naar de toekomst.Want ik heb nog zoveel plannen en dingen wat ik mee wil maken ik ben nog niet klaar hier op deze aarde en hoop dat Hij mijn blijft dragen,daar vertrouw ik op!
Jullie horen het!!!Ook wat het bedrag geworden is wat we hebben gesponseerd.

1 opmerking:

  1. Hoi meis,
    Fijn dat je zo'n heerlijk weekend hebt gehad.
    Morgenmiddag veel succes en ik hoop dat het toch echt een leuke middag mag worden. Je moet gewoon proberen om even de knop op nul te zetten.
    Je weet dat je er hard voor gewerkt hebt om al dat sponsorgeld bij elkaar te krijgen voor die goede doelen, en dat is nu even belangrijk en leuk.
    Dat verdiend alle eer. Ik weet het is makkelijk gezegd, maar bij mij werkt het wel, even de knop om.
    en alleen maar met dat bezig zijn, daarna komt de rest weer.
    en voor woensdag heel veel succes, denk aan je en er brandt zeker een kaarsje voor je.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen