donderdag 2 juli 2009

Scan gemaakt ging niet makkelijk met het prikken een heel verhaal zal het jullie besparen maar een ding het meisje wat mijn hielp zei, dat de radioloog arts een lieve man was welke goed kon prikken,nou vriendelijk was hij niet, stelde zich geen eens voor en prikken bij mijn bleek ook voor hem niet eenvoudig.Maar het is weer gebeurd en de laatste chemotabletten, nu op naar woensdag maar Eerst nog een keer bezet weekend,ik hoop nog mooi weer want dat hebben we nodig.
Gisteren en vandaag wezen winkelen met de dames eerst Lianne gistren en Milou vandaag,zo die hoeven geen kleding meer tot de herfst.Eigenlijk geen weer voor maar de zon kan ik toch nieten zitten en in de winkels is het lekker koel.

1 opmerking:

  1. Gelukkig meis, de scan is gemaakt, de chemo tabletten weer op, de dametjes in het nieuw.
    Nu kan het echt weekend worden.
    Probeer de goede ontspanning te vinden en dan wordt het vanzelf volgende week.
    Ja, ik weet het makkelijk gezegd, maar je kunt er nu niets meer aan veranderen, en moet wachten op de uitslag.
    Als jij in tussentijd leuke dingen doet, gaat het enkel wat makkelijker.
    Fijn weekend meis en geniet er van..!!!

    BeantwoordenVerwijderen