zondag 16 augustus 2009

eindfeest zomerfeest

Na een dip dag gisteren ,gaat het vandaag weer stukken beter,natuurlijk kan ik nog niet alles heel soepeltjes doen, niet in split of een vogelnestje in de ringen,maar de pijn is voornamelijk over.Een goede nachtrust met een parcetamolletje en mijn kanjer die voor het eten zorgde .
Dus vanmiddag toch naar de afsluiting van het zomerfeest,Eef keek de formule 1 en Milou bleef thuis spelen zij houden niet van dit gebeuren, en dat mag .Lianne ging ,als echte Schipluidenaar, mee naar de afsluiting,deze begint om twee uur ,maar om half 5 zijn we gegaan.Wat een mensen massa ,allemaal vrolijk en deinend op de muziek.Mijn vriendin zat op de tribune en nadat ik Lianne een plaatje op de tribune gegeven had naast haar vriendin,ben ik naar Carla geklommen.Zij is wat ik eerder vertelde degene waar ik naar zwaaide aan de andere kant van de tribune, vorig jaar.
Nu stond ik tussen mijn twee vriendinnen ,waar ik vanaf de lagere school toen de derde klas al vriendin mee ben,en natuurlijk allemaal dorpsgenoten, met een warm hart, om me heen.
Maar dit moment vergeten we niet meer de finale met hun zo dicht bijelkaar,was heel emotioneel op ,you never walk alone(schipluidens volkslied voor degene die dit niet weten)maar voelde goed zo tussen de mensenmassa van ons dorp.Dan voel je dat je niet alleen bent,ook al moet je het gevecht moet echt wel alleen doen,maar de warmte van hun doet je ook goed en geeft toch ook hoop en kracht om door te vechten en jullie weten ik geef niet op ik vind het nog veel te mooi hier op deze aarde,met mijn super kanjers, onze familie,vrienden en dorpsgenoten.
De tribune is al gereseveerd voor volgend jaar vierde rij drie plaatsjes aan de zijkant!
Ik weet ik mag niet te ver vooruit denken maar wel hopen,want hoop doet leven!
Wat leuk dat ik nu ook reacties krijg van mensen die met mijn mee lezen ook al kennen wij elkaar niet,is helemaal goed!

2 opmerkingen:

  1. Ja meis soms is het even nodig, om op de rem te staan , om er daarna weer volop tegen aan te kunnen.
    en dat pas jij goed toe.
    Geniet maar lekker na van deze feestweek, die heb je maar mooi weer meegemaakt.
    Nu maar langzaamaan schakelen naar je volgende happening...Canada...!!!
    Veel voorpret maken, dan komt het helemaal goed.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he zus toch maar gegaan me kinders hadden je niet gezien ga je nu deze week even een beetje rustig aan doen volgende week gelukkig alles weer normaal kunnen wij ook weer een keer samen iets doen zie je gauw dikke kus je zus

    BeantwoordenVerwijderen