zaterdag 15 augustus 2009

het is moeilijk om naar mijn lijf te luisteren want mijn koppie wil doorgaan.


Toch wel een beetje drukke dagen maar zo genieten van het dorpsgeveol.

Donderdag hadden de dames watermiddag,stinken dat ze deden uit die baggersloten, en ik heb daar fotos gemaakt van hot naar heer gelopen.

"s Avonds naar het zomerfeest was gezellig druk en lekker muziekje, alleen dansen is er niet meer bij met die voeten,volgens mijn is daar een liedje over.( Ik wil wel dansen maar mijn voeten doen zo'n zeer.)Maar het sfeertje was heel gezellig kerst in de zomer ,raar al die kerstversiering zelf de mensen bij het feestterrein hadden hun lichtslangen opgehangen en kerstbomen neer gezet.Laat het bedje, in en inslapen met van die pijnlijke voeten is niet gemakkelijk.

Vrijdag met de dames naar de rommelmarkt uitladen,uitstallen en zitten lekker onder de parasol .

Ze hadden flink verkocht 93 euro,maar de overgebleven spullen weer inladen en mee naar huis.Heelaas begaf de auto het, en moesten we een beetje roeien met de riemen die we hadden,maar allemaal wel gelukt.

"s avonds bardienst ook heel gezellig en lekker bezig geweest maar ook dit keer vonden de voeten het niet leuk.

Vanochtend leek ik echt wel oud en versleten bij uit het bed komen.Mijn moeder doet het nog beter volgens mijn.

Had ook op bed ,vannacht om half drie,al bedacht dat ik naar mijn lijf moest luisteren vandaag , want mijn lijf protesteerde.Vanmiddag nog wel even met even 19 km. gefietst lekker door de weilanden ooienvaars tegen gekomen en lekker naar het ruizen van de wind door de bomen zitten luisteren.

Is even verstandig maar moeilijk om aan dit toe te geven want ik wil nog zoveel. Geen feestterein dus,kaarten weer doorgeven,had graag even kijken naar de feesten de dorpsgenoten en de band horen. Jullie moeten niet denken dat ik het thuis niet leuk vind op de bank met mijn kanjers maar een keer per jaar dat dorpsfeseest is ook leuk.

Wat zuur ik nou eigenlijk ik heb al zoveel gedaan van de week dus moet gewoon tevreden zijn,ben ik ook wel en jullie weten dat ik daar ook dankbaar voor ben en dat ik van boven gelukkig toch nog mag genieten ondanks de kanker in mijn lijf zit en de chemokuur weer aan het eind komt.

Doe dus alleen wat nodig is en gewoon de beentjes omhoog,en over me heen laten komen nog drie dagen chemo dan kan mijn lijf weer even bij komen.

6 opmerkingen:

  1. Hallo Moniekie,
    Even weer bijgelezen ,we zijn net thuis van een paar daagjes Terschelling,we hadden prachtig weer en genieten nu nog een week van onze vakantie en dan mogen we weer....
    Doe jij maar n`s even rustig aan,als ik je berichtjes lees wordt ik al moe...We willen nog veel van je horen,dus,omhoog die benen!!!!
    Dikke knuffel uit limburg,Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Monique,

    We kennen elkaar niet, maar ik lees sinds een paar maanden jou site.
    Wil je toch eens zeggen dat ik jou een kanjer vind.

    Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja meis, dat is ook wel heel veel voor een paar dagen, en dan geeft je lijf even aan, stop nu even.
    Dus goed passen op jezelf en braaf blijven.
    Hup lekker uitrusten en onhoog met die beentjes!!
    Fijne dag lieverd!!
    Liefs Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Monique, Ik vond het ook geweldig om vrijdag met jou achter de bar te staan en doe nu maar weer even rustig want er staat nog een leuk concert en reisje op de planning en volgend jaar staan wij weer op het zomerfeest achter de bar. We gaan er voor. Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He mo, zo te zien heb je enorm genoten van de feestweek, ook al had het zo z'n beperkingen voor je, dus dit pikken ze in ieder geval niet meer van je af, zo en de komen de week alles weer een beetje op rust zoals het ernaar uit ziet, kan je de vakantie is ff rustig aan je voorbij laten komen en voorbereiden voor Canada, want dat is toch ook weer iets bijzonders om naar uit tekijken.
    groetjes, Jolanda v G.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja! en dan mag je best even laten horen dat je eigenlijk de héle feestweek mee wilde beleven, maar ja dat lijf.... jammer monique, het is je zo gegund, maar alles staat gepland in deze week en voor jou had ie verspreid moeten zijn over 2... hahaha helaas, dan ben je weer dapper! Top! we zeggen het zo makkelijk he, luister naar je lijf... en het is zo moeilijk.... Maar hij kan weer toegevoegd aan je lijstje mooie momenten! En nu op naar Canada!!! (Vind ik stiekem ook heel dapper! zo zonder Eef en de kinderen! hahaha) Eerst nog het laatste weekje vakantie! kuz Mariska

    BeantwoordenVerwijderen