woensdag 12 augustus 2009

Vandaag pannekoeken gebakken voor het zomerfeest,ben je lekker tijdje met bezig,daarna voor onszelf en zo tussen de middag pannekoeken.

Vanmiddag met Eef mijn vertrouwde rondje gelopen ging redelijk maar moet weer even wennen en opbouwen,dan merk je toch dat je uithoudingsvermogen echt aan gevreten wordt door de chemo,maar laat me niet kennen,zolang het kan ,en dat is hopelijk heel lang,blijf ik toch alles doen wat ik wil.

Vanavond heeft Lianne,mijn grote meisje, haar eerste training van de daarna hoort ze waar ze in staat het nieuwe seizoen.Zo van lieverlee gaan we weer in het ritme van trainen en vroeg eten.

Milou is trouwens weer echt beter alleen een vervelend hoestje,speelt weer en ze heeft weer praatjes.

2 opmerkingen:

  1. Ja, bij jullie nadert het einde van de vakantie al weer snel hé.
    Hier zijn we op de helft.
    Fijn dat je de dagelijkse dingen weer opneemt.
    De gewone dag is ook weer prima...toch!
    Maak er een mooie dag van meis.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi lieve Kanjer!
    Bedankt voor je lieve berichtje... Je tovert altijd weer een glimlach op mijn gezicht... thanx!!
    Kuzz

    BeantwoordenVerwijderen