dinsdag 4 augustus 2009

Ik ben weer gestart met de kuur

Gisteren bij een andere arts op controle geweest,heb je in de vakantietijd, of ik weer mag startte en inderdaad het was weer goed,alle bloedwaardes waren weer prima alleen mijn bloeddruk iets te hoog hij wilde de medicatie weer opbouwen,maar ik vind het wel lekker zin in dikke voeten dus in overleg de ander bloeddruk tabletten opgevoerd deze hebben minder bijwerkingen en was ook mogelijk om te proberen.

Vandaag mijn zus mee geweest Eef bij de dames gebleven.We waren er om half negen en werd gelijk aan het infuus gekoppelt en die was gelijk in een keer raak,de Avestin erin en daarna de APD,lekker gekletst met elkaar met een bakkie koffie en even wat lekkers erbij gehaald.Moest met mijn zus de vakantieverhalen nog vertellen ,en zussen hebben altijd wel wat te vertelen.

Twaalf uur klaar dus thuis eten met Lianne en Eef want Milou was zwemmen met haar vriendinnetje mee,gisteren Lianne met haar vriendin naar het strand,dus vond het fijn als ze vandaag wel bij ons bleef,zodoende hebben we vanmiddag haar nieuwe voetbalschoenen gekocht voor het nieuwe seizoen echt wel gaaf ,helderblauw,mijn lievelingskleur daar gaat het haar vast weer op lukken dit seizoen.

Vanmiddag een telefoontje gehad wat mijn erg van slag maakt maar probeer het een plaatsje te geven.Wist dat het zou komen maar had zo gehoopt en gebeden dat het nog zoveel tijd verder zou zijn.

Vanavond mijn eerst chemopillen weer gestart en we gaan er weer voor!!!
(Mooi he, Oostenrijk)

2 opmerkingen:

  1. Alle goeds , meis.
    Ik duim voor je dat je niet al te veel last hebt van de bijwerkingen.
    Ik ga nu ook snel op pad voor mijn portie.
    Doeg, lieve groet Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Monique,

    Ik schrik van je laatste zinnen... maar jij bent zoooo sterk, vergeet dat niet!!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen