woensdag 5 augustus 2009

we zijn even drie dagen weg naar zeeland

Vandaag even een dalletje maar wat wil je mijn lijf dacht even zo ik hoef niet meer,maar mis we gaan weer vechtten,vanmiddag even op de bank gelegen gewoon wat vermoeid maar komt wel weer goed,ik ga zo pakken voor morgen dan gaan we dus even drie dagen naar Zeeland daar hebben de mensen waar we met de voorjaarsvakantie zijn weg geweest een huisje.De meiden gaan in een tent ben benieuwd of dat gaat lukken.
Wij binnen want ik ben helaas niet zo soepeltjes als ik uit bed op sta,mijn voeten willen niet gelijk lopen maar dat hoort bij de bijwerkingen van de chemo, om op de grond op een luchtbed te slapen,wordt het denk niet.
Worden vast weer gezellige dagen de meiden hebben er onwijs zin in om hen vriendinnen weer te zien.Ga weer genieten van alles hoop natuurlijk op mooi weer want het strand zit er vlak bij.
Jullie horen weer van mijn als we weer terug zijn in ons Schipluiden,zomerfeestweek volgende week ook deze heb ik aangepast, ga maar een keer achter de bar, wel jammer, maar beter denk om even aan mijn lijfje te denken.Misschien een feestavond mee doen,maar we zien wel.De dames weten al wat ze allemaal mee gaan doen.

1 opmerking:

  1. Heerlijk toch, meis...!!
    Lekker genieten hoor.
    Het is echt vakantie!!!
    Liefs Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen