dinsdag 11 augustus 2009

Mijn kleine meisje had even flinke koorts

Helaas was Milou ziek gisteren en had echt flinke koorts en zo ziek dat ze zelfs geen spelletje wilde doen dan is ze echt gammel!
Wel heb ik even met de huisarts gebeld i.v.m. de Mexicaanse griep,ze had alle symtopen,buikpijn keelpijn,koorts en spierpijn in haar lijfje.Hij gaf me duidelijke uitleg en zei dat medicatie niet nodig was gewoon uitzieken en de koorts moest wel over zijn woensdag,en voor mijn zelf want dat is ook een bij eenkomst,als ik koorts heb direct contact opnemen met oncologie,maar dat wist ik zelf natuurlijk ook wel!
Wat ook vervelend was voor haar dat ze niet mee kon doen met de activiteiten voor hun.Geen smurfenjacht en geen elfslotentocht voor haar. Ze mocht zich lekker omdraaien om half zes.Lianne moest er uit erg vroeg, en kwam echt thuis smerig en stinkend als een beerput.Maar met een medaille van de elfslotentocht.
Vanmiddag zijn we aan het verzamelen geweest voor de rommelmarkt a.s. vrijdag.Milou der kasten zijn uitgezocht nu Lianne nog.We hebben al weer heel wat om te verkopen.Hopen op mooi weer anders moet het weer de zolder op.
Vanmiddag kwam mijn schoonzus mijn weer helpen,wel heel lekker want er zit nog niet echt vaart in en tempo om de boel bij te houden.
Voel me goed aleen inslapen is niet zo makkelijk op het ogenblik en eigenlijk niet eens dat ik aan het piekeren ben maar gewoon het lukt niet zo snel als voorheen.Week chemopillen weer gehad nog een week en dan is hij weer klaar,hopen dat hij nu ook zoveel goeds doet als de vorige.
Nog vier weken en dan ben ik in Canada,begin wel een beetje raar gevoel te krijgen dat ik mijn mannetje en meisjes ga missen maar weet ook dat ik ze na 10 dagen weer zal kunnen knuffelen.En de tijd daar gaat heel snel want we hebben een hoop te kletsen en leuke dingen doen.

1 opmerking:

  1. Ja meis kinderen hebben zomar even flinke koorts, maar zijn daarna ook weer snel opgeknapt en gaan weer verder of er niets gebeurd is.
    Gelukkig maar, toch..!!
    4 weken lijkt nog ver, maar de tijd gaat snel hé.
    Je gaat er van genieten, dat weet ik zeker.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen