zondag 9 augustus 2009

Weer THUIS in schipluiden!!!!


Lekker dagen gehad in Zeeland,heerlijk weer ,de meiden hebben zich vermaakt en voor het eerst in een tent geslapen,spannend, maar is hun eerste kampeerervaring was zeker geslaagd.

We hebben lekker rustig aan gedaan,lekker gegeten,strandje gelegen ,onder de parasol,dagje op de fiets ,beetje omgeving gedaan en naar een braderie in Burg Haamstede.Was weer heel gezellig met zijn achtjes,al merk je wel dat de grote meiden zo hun eigen ideeën krijgen,maar dat mag ook als je gaat puberen.

Ik vind het heerlijk om met zijn viertjes weer thuis te zijn in ons eigen Schipluiden en huisje,nu even geen zin meer om de boel in te pakken,thuis zijn is ook heerlijk genoeg weg geweest.Is allemaal zo leuk maar merk dat ik toch niet zoveel energie heb als voorheen,is nog steeds moeilijk voor mijn om toe te geven als ik moe ben en mijn lijf seintjes geef dat er even gerust moet worden.Gaat trouwens heel goed hoor,voel me goed en de chemo doet hopelijk weer zijn werk!!

De zomerfeestweek (een traditioneel dorpsfeest wat al jaren bestaat) begonnen,vanochtend mee gezongen in de kerkviering,thema bruggen leggen ,een mooi thema dat je zelf ook heel goed in kan vullen.Ik moest denken aan vorig jaar toen ik daar achter het podium stond en daar die feestende mensen zag ,Carla die naar me zwaaide,en dat ik toen nog van niets wist terwijl je nu toch wel heel veel denkt ,zal ik het volgend jaar ook weer mee mogen maken of moeten ze dan mij herdenken in de viering,het is moeilijk om soms gedachtens weg te duwen,al probeer ik echt zoveel mogelijk nu te leven en nu van te genieten en niet te veel naar voren te kijken.

De meiden hebben hun eerst activiteit vandaag,georganiseerd door hun grote nicht, weten ze niet, ben benieuwd of ze Sem gaan herkennen op de introdutiefilm voor het spel begint?Zijn helmaal in het feest betrokken en vinden het heerlijk, mijn gevoel is dat dat zo moet blijven gezellig op ons dorp veilig met al onze dorpsgenoten,ik hoop dat ze dat altijd ook als warm deken zullen ervaren.


3 opmerkingen:

  1. Lieve meis,
    WELKOM THUIS...!!!
    Heerlijk wat heb je weer genoten en er een mooi verhaal over geschreven.
    Geniet maar lekker na, en sla de bruggetjes die je nodig hebt om je goed te voelen, zelfs al is dat af en toe ook eens op de rem trappen.
    Meis, geniet van de feestweek, dat is altijd iets speciaals op een dorp.
    Heel anders dan in een stad.
    Lieverd, geniet lekker na en rust weer lekker uit.
    In deze vakantietijd nog even alleen de dingen doen die leuk zijn.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom Thuis! Ik moet nog even bij lezen, we zijn zelf ook net thuis, maar het doet me goed om je even te "spreken" via je site!! Dapper mens! Fijne week in Schipluiden! hou jou! Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WELKOM THUIS!!

    Fijn dat het zo leuk was!

    X

    BeantwoordenVerwijderen