zondag 23 augustus 2009

mijn moedersfeest!! familiefoto

g
Om kwart over acht richting Ma.Ze was al wakker en toen ze open deed zongen we met zijn drieën Lang zal ze leven!!
Lekker ontbeten,mijn zus had alles mee genomen zelfs theewater,leuk zo met zijn viertjes te ontbijten.
Mijn moeder mee genomen naar ons thuis anders zit ze maar allen thuis en dat op je verjaardag.
's Middags naar de Hoek ven Holland waar ze haar feestje gaf,was heel gezellig,heerlijk eten een buffet in drie gangen,voor ieder wel iets lekkers,niemand kwam te kort.
Ma was heel blij met de foto van ons allemaal en van kleinkinderen en achterkleinkind,krijgen vast een mooi plaatsje in de huis kamer.(deze foto is van de fotograaf, dus onbewerkt)
Het voelde heel speciaal dat ik dit feest zo intens mee mocht maken van ,mijn moeder 80 jaar, ik weet dat ik dat feest niet zal vieren,deze leeftijd is voor mijn onmogelijk maar ik ben in levensjaren toch heel hebberig en wil er nog een helleboel,want het leven is zo mooi!!
Ik vond het ook zo leuk dat wij een feest hadden en dat daar een man zat, die deze avond ook genoten heeft van de muziek,zonder echt bij ons te horen.En nog een aantal mensen van onze muziek meegenoten.
Een mooie dag voor mijn moeder en mijn, hoop ook dat de rest van de familie er ook zo intens heeft gevoelt.

Als ik de volgende dag het nieuws zie en de filmpjes kijk op YouTube zijn er heel wat mensen met een heel wat mensen met een ander gedachten naar Hoek Van Holland gekomen.Wat bezield mensen toch op deze wereld waarom genieten ze niet van de muziek en waarderen ze niet elkaar mening voor welke club je bent lekker belangrijk!!

Lekker zondag de laatste dag van de vakantie,dames weer naar school,ik heb zo genoten van deze vakantie maar dat hebben jullie wel begrepen,lijkt en is denk toch intensiever dan andere jaren.

Op naar de volgende kuur,1 sept dan mag ik 46 worden,en dan naar 8 sept. en tussen door gewoon genieten van mijn kanjers!!

1 opmerking:

  1. Hoi meis,
    Ja, een hele mooie foto.
    Fijn dat jullie met zijn allen deze verjaardag zo hebben kunnen vieren.
    een mooi einde van een geweldige vakantie.
    Nu weer een hele goede start voor jouw kanjers, en voor jou natuurlijk ook.
    Op naar jouw verjaardag! Ook alle goeds met de volgende kuur.
    Maar zeker voor alle mooie dingen die nog volgen, waaronder de grote reis.
    Maak maar veel voorpret.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen