vrijdag 21 augustus 2009

Rustig dagje beetje boodschappen gedaan,wat aan de strijk gedaan en thuis een bakkie met mijn zus.Echt een luie dag wordt weer wennen volgende week want er is een hoop blijven liggen maar vind genieten van deze vakantie met hun veel belangrijker dan dat mijn huis glimt!!!
Tussen de middag met Lianne pannekoeken gebakken voor ons ,en Milou der vriendinnetjes.
Zo genieten samen die pannekoeken bakken,nou eigenlijk moet ik zeggen dat ze al heel zelfstandig kon bakken,ze wordt zo groot heerlijk genoten hiervan,en Milou en der vriendinnetjes ook!!Applaus voor de kok gegeven voor ze mochten eten.
Morgen vroeg op dan ga ik ontbijten met mijn zus en broer bij mijn moeder als verrassing,ik vind het wel heel speciaal zo met zijn viertjes,wel jammer dat pa er van boven af naar moet kijken maar vind het vast ook leuk idee en geniet op zijn manier mee.

1 opmerking:

  1. Heerlijk toch zo'n relax dagje.
    Fijne dag vandaag en een smakelijk ontbijt, Ja, dat is wel speciaal.
    Maak er een heel goed weekend van.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen