dinsdag 29 september 2009

Daar ging ze!!

Dit was een beter nachtje het voelt nog te kort bij het wakker worden ,maar Milou was al wakker want vandaag een gave dag !!Vandaag in het echt, Monique Smit zien en opname van de Kids Top 20.Moeilijke keus van wat je aan moet voor de opname van Kids top 20,Milou is daar heel precies is en ook hoe je haar moet zitten.Ik heb haar een nieuw T-shirt uit Canada aan geboden, heeft niemand, en heeft dat was gelukkig een goed idee. Geen reclame want dat was hun al duidelijk gemaakt dat dat niet mocht.Wat een spanning voor mijn kleine meisje,zo mooi wat er in zo een kind haar hoofd allemaal belangrijk is en zo spannend,leuke spanning.
Ben benieuwd of het ook allemaal leuk is bij de opname en nu horen wanner het wordt uitgezonden,jullie horen het wanneer onze kleine filmster op tv komt.
Vandaag een beetje rustdag houden,wel natuurlijk de huishoudelijke dingen doen.Voel me beter dan het afgelopen weekend vraag me af of dat toch die teen is geweest.Gistren kwam een vriendin alweer heel zorgzaam een zalf brengen voor mijn teen.
Nu mijn luie kont achter de comp. vandaag om te beginnen aan die huishoudelijke dingen fijne dag allemaal!!!

1 opmerking:

  1. Fijn meis, dat jij je weer beter voelt.
    Niet te hard werken hoor, ook nog wat voor morgen overlaten.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen