donderdag 1 oktober 2009

Milou heeft genoten van de opname van kids top 20,wordt uitgezonden 10 okt om 8.15 ,lekker op tijd maar we zitten voor de buis.Onze kleine filmster?
Gistren feestje gehad van mijn nicht,is geslaagd voor management,nu op zoek naar een baan,was een surpriseparty,ze had wel een vermoeden maar wist niet wanneer,is lekker verwend door haar ouders en vrienden en familie en wij lekker gegeten.
Viel niet mee vanochtend ook voor de dames maar ze zijn weer naar school,ik ga zo even naar de winkels om wat kleine kadootjes voor milou der kinderfeestje te kopen,volgende week woensdag .Ze had het nog te geod is al bijna weer jarig.
Ik ben weer aan de laatste week chemotabletten bezig,gaat nog steeds goed,voel me best goed wel wat minder conditie dat merk je wel maar wat wil je mijn lijf krijgt geen rust,geeft niet laat het maar werken.Maar hebben we straks hopelijk weer een goed uitslag.IK voel wel dat mijnlever aan het werk is geen pijn maar ik voel daar wat. Wel wat meer slaap dan normaal maar kan ook door het weer komen, had ik altijd in voor en najaar. Genoeg geklaagt op naar de winkels.

1 opmerking:

  1. Zo is het, lieve meis.
    Laat de kanonnen hun werk maar doen, weg met die kankermonsters.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen