maandag 28 september 2009

Heerlijke zondag

Dat was een mooie nazomerzondag,de meisjes hebben genoten in Duinrell,en Lianne heeft haar eerste radio interview gehad bij de WOS de lokale omroep die avond,spannend en heel leuk, hoop dat ik er nog veel van haar mag interviews mag horen al was ze natuurlijk niet heel spraakzaam toch eng zo een microfoon voor je neus.In een echte studio.
Eef en ik hebben lekker gefietst naar Nootdorp op visite bij Eef zijn zus,die hersteld van haar operatie en Nick ook al was hij er niet gaat nog niet helemaal goed met Nick zijn bloedwaardes, maar ik moet vandaag nog horen.Ik hoop zo dat hij zonder dialyse door het leven kan gaan.
Samen op de fiets geeft ook emoties naar de toekomst had gistrenavond ,even moeilijke avond,maar even aan toegeven is ook niet verkeerd.
Vandaag 6 uur gewerkt was gezellig druk en heb best wel wat hand en span diensten verricht, en gelukt en was wel wat moe maar niet onwijs .Thuis gewoon de meisjes weer op gevangen en de huishoudelijke dingen gedaan.Vanavond naar koor en schoolinformatieavond,dus dat wordt hopelijk,beter slapen dan afgelopen nacht.
Ik ben best trots op mijnzelf om het zo maar te zeggen zoals ik me voel moet het toch goed gaan daar binnen maar daar kan ik niet op vertrouwen, dat weten jullie inmiddels wel.

1 opmerking:

  1. hoi zussie moet weer verletten vandaag maar vrijdag ben ik er weer een keer hoor bel je nog wel dikke kus je zus

    BeantwoordenVerwijderen