vrijdag 18 september 2009

vertrekdag

De koffer is gepakt Petra moest erop gaan zitten om hem dicht te maken voor mijn,hij is dicht en gaat niet meer open in Schipluiden.
Ben benieuwd of ik moet bij betalen,maar als dat alles is voor een koffer met herrineringen .Als ik het thuis draag, heb kan ik weer even denken aan deze mooie reis ,van het bezoek aan mijn vriendin en haar boys, en ook als de dames wat aan hebben want natuurlijk zit er meer in voor de meisjes dan voor mezelf en Eef..Nu hopen dat het allemaal in de smaak valt want ze worden al zo groot dat ze ook hun eigen smaak hebben maar ik heb mijn best gedaan..
Ik ben zo blij dat ik dit heb mogen meemaken en we hebben genoten en natuurlijk wordt het afscheid nemen niet makkelijk maar de herrineringen blijven.
Bedankt voor jullie mee leven op mijn blog zodat jullie ook een beetje konden genieten van mijn verblijf in canada,maar eigenlijk zijn woorden te weinig om uit te drukken dat ik genoten heb.
Op naar nederland morgen om 6 uur hoop ik op nederlandse bodem te staan.En daar natuurlijk mijn kanjers weer te zien en te knuffelen'
Ga jullie allemaal weer zien en horen!!!

3 opmerkingen:

  1. Hoi meis, goede vlucht terug, en een hartelijk welkom thuis.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Monique,

    Terwijl ik dit schrijf ben jij onderweg naar huis. Ik heb net als jij genoten de afgelopen 10 dagen. We hebben zoveel gedaan, gegeten, gelachen, soms gehuild en ik weet nu ook hoe ik een foto boekje bij de Hema kan maken.
    Ik heb heel veel bewondering voor je want ik weet hoe moeilijk het voor je is om zo lang zonder jouw gezin te zijn. Ik heb het je nog niet na gedaan!!!
    Voor Andrew en Bryan ben je nu voortaan Monique "the Frog". Ik ben heel blij dat ook zij jouw hebben leren kennen. Ze hebben al bedacht dat ze een keer bij Lianne en Milou op visite komen. Dat betekent dus dat ze je huis onveilig komen maken.

    Wat de toekomst brengt weten we niet maar ik weet wel dat er heel veel lieve mensen om jouw heen zijn die veel van je houden, er voor je zijn en voor je zorgen. Je weet dat ik er van een afstand ook voor je ben en heel veel aan je denk.
    Gedag zeggen valt niet mee en ik was het liefst met je mee naar Nederland gevlogen maar dat kan nog even niet.
    Onderweg naar huis heb ik even heel hard de muziek aan gezet en je begrijpt natuurlijk wel waar ik naar geluisterd heb.

    Heel veel lieve groetjes voor jullie alle vier en geniet van het samen zijn.

    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha lieverd, misschien al thuis of bijna thuis, wat zullen joiuw man en meisjes incluis jou zelf weer blij zijn.
    En zo hoort het ook hé.
    Je hebt een onvergetelijke tijd gehad bij vriendin Petra, maar gewoon thuis zijn is ook weer goed denk ik.
    Ik roep maar wat: Petra bedankt dat je Monique zulke fijne dagen bezorgd hebt.
    Meisje rust goed uit, na deze lange trip en dan langzaamaan weer over naar de orde van de dag.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen