woensdag 14 oktober 2009

Alvast bedankt voor jullie lieve woorden,de spanning is enorm hoog maar dat begrijpen jullie ook wel!Mijn hoofd en lijf is een brok spanning, die keien op mijn schouders zijn weer flink zwaar!!
Maar ik moet weer over een scherpe keizelsteen heen vandaag!
Wat is er achter die bocht op mijn levenspad?
De berg weer overheen klimmen hoe hoog hij ook weer zal zijn?
Er zijn er al die het weten maar zij kunnen mijn nog niets zeggen.

Een kopje koffie en dan gaan we en zodra ik wat weet en tijd heb geef ik jullie mijn trouwe lezers, een bericht waardoor we allemaal weer een mooie echt zonnige dag krijgen.

2 opmerkingen:

  1. spannend.....als ik zo'n blok voel, hoe moet de jouwe dan wel niet voelen.... in gedachten.... kuzz Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve s chat,heel veel kracht en een dikke kus vam ons beiden en het gaat je zeker lukken0. m n.stigt.

    BeantwoordenVerwijderen