woensdag 14 oktober 2009

Om half 10 waren we aan de beurt,bij binnenkomst toen we zaten vroeg ze hoe het was,dus vertelde dat ik erg gespannen was voor de uitslag.
Waarop ze antwoordde terecht want helaas doet de chemo zijn werk niet meer en een plek op mijn lever is weer actief en groter aan het worden.
Wat er dan weer allemaal gebeurd kan ik even niet beschrijven maar jullie snappen dat ik er even door heen zat samen met mijn kanjer wie me vast hield en geen moment meer los liet.
Het komt er eigenlijk op neer dat de volgende chemo van de plank moet komen om weer te remmen,over twee weken terug op contole en de rest horen jullie wel,nu eerst het moeilijkste van deze dag onze meisjes vertellen dat ze weer wakker worden en dat we weer gaan proberen met andere chemo om ze te laten slapen.
Laat de kaarsjes zeker brandde want ook nu heb ik hem nodig om weer kracht en moed te krijgen om deze weg weer op te gaan,ik had gehoopt dat er wat anders achter die bocht zou liggen.En dat dat steentje minder scherp zou zijn maar ik blijf vechten al weet ik dat ik het niet zal winnen maar geef nu nog niet op!!

16 opmerkingen:

  1. lieve dappere Monique,
    Vreselijk, dit was 't bericht dat we met z'n allen nog lang niet wilde horen... Ik weet even niet wat ik moet zeggen. Sterkte voor jullie allen is vast niet genoeg...
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Monique,
    Zeker laten wij het kaarsje branden. Heel veel sterkte, in gedachten bij jullie!!
    Warme groet,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He lieverd,
    Gewoon shit waarom???ik heb er even geen woorden voor wat is het toch een ROT ziekte.
    Hou je taai en probeer je weer op te laden voor het volgende gevecht.(weet even niet wat ik anders moet zeggen )dikke knuffel Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey lieverd,
    Ja, op dit bericht zaten we nu niet te wachten.
    Het is gewoon zwaar balen, en je kunt er gewoon niets aan doen.
    Ik hoop toch dat je alles weer bij elkaar geraapt krijgt en jij je weer op kan laden voor de volgende stappen.
    Blijf hoop houden , lieverd, wonderen zijn de wereld niet uit.
    Liefs en een dikke kus.
    Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Monique,

    Wat een rot bericht.
    Jeetje dit hadden we niet verwacht.
    We denken aan jullie.

    Heel veel sterkte,

    Liefs
    Berry en Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Balen zeg. Nu gaan we duimen dat ze nog tig oplossingen hebben.Moet gewoon. Sterkte voor jullie allemaal.
    Liefs Ed, Tess, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve luitjes,

    Wat een verschrikkelijke domper vandaag. We zaten hier met gekruiste vingers te hopen op een goede uitslag. We denken aan jullie.
    Liefs van de Keyzertjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beste Monique, wat een enorme domper moet dat zijn geweest. Je houdt er in het achterhoofd wel rekening mee maar toch hoop je dat het in je voordeel uit zal vallen. Net als anderen weet ik niet wat ik moet zeggen. Ik leef enorm met jullie mee maar daar koop je niks voor. Ik wens je alle kracht en sterkte toe die je nodig zult hebben in deze zware tijden. Ook ik zal een kaarsje voor je branden! Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach lieverd toch, Heb de tranen op mijn wangen. Rotcellen!! In de winter horen ze te slapen... Ze horen voor altijd te slapen!! in Toscane heb ik in iedere kerk een kaars gebrand. Speciaal voor jou! Weet dat de Hemelse Vader over je waakt... ALTIJD!!
    Kus

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Monique, Eef, Lianne en Milou,
    Ik begrijp gewoon niet waarom dit gebeuren moet! Had gehoopt dat ze nog heel lang klein en in slaap gehouden konden worden. Ook ik denk dagelijks aan je. Ik kan jullie alleen maar heel veel sterkte en kracht toewensen. Ik denk aan jullie.
    Liefs Ada JvR

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeemig Monique, is me dat schrikken. Logisch dat de boodschap keihard bij jullie aankwam, ondanks het feit dat je een tijdje terug schreef dat je iets voelde bij je lever. Maar ik snap dat je niet meer van signalen van je lijf durft (kan) uit te gaan. Al heb je het helaas dus kennelijk wel goed gevoeld, dat daar iets aan de hand is. Kan me voorstellen dat het nu even niet mee valt en morgen helemaal een moeilijke dag zal worden.
    Ik stuur je bij deze heel veel licht en warmte en wens je alle kracht toe voor de komende tijd meis.
    Liefs.
    Ada (K.)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Monique,

    Veel sterkte, hier zal voor jou ook een kaarsje branden.
    Liefs en knuffel Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Monique, Eef, Lianne en Milou,

    Wat een rot bericht is dit wéér! Sorry, woorden schieten te kort………
    Jullie zijn met z’n viertjes zo positief bezig, hou dit ajb vast en blijf ervoor gaan!! Monique super knap dat je toch de kracht hebt gehad om dit te verwoorden! Ik denk aan jullie!
    Héél véél sterkte………….! Liefs, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. lieve nicht,

    Dit verdienen jullie niet dus komt de arts met een goede chemo of iets want zo'n vechter als jou kan heel veel hebben en moet nog heel lang kunnen genieten van haar gezin.

    dikke kus van de hele fam Hoogendijk

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Monique, Eef, Lianne en Milou,

    Weet gewoon niet wat ik moet zeggen...

    Jullie zijn zo dapper tijdens deze oneerlijke strijd.
    Heel veel kracht toegewenst!

    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Monique, Eef, Lianne en Milou,

    Verdrietig en boos.. Waarom?

    Jullie zijn zo dapper tijdens deze oneerlijke strijd!

    Heel veel kracht en liefde,

    kus,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen