donderdag 15 oktober 2009

Bedankt voor jullie lieve reacties en medeleven met mijn en mijn kanjers.De warmte van jullie is fijn en geeft een goed gevoel dat jullie meeleven en zo meedelen in ons leven wat helaas niet helmaal is ,zoals ik het graag zouden willen.Rustig en onbezorgd.
Vanacht hebben we eigenlijk goed geslapen allemaal,alleen als je wakker wordt dan denk je wat is er ook al weer en dan is dat gevoel er weer van verdriet en woede en ook de vechtlust is er weer,want ik geef nog lang niet op de plank met chemo is hopelijk nog groot,ook zo iets, dit zou ik wel willen weten hoeveel er nog zijn maar ik weet dat dit voor mijn eigen geen goed idee is,en het moet laten komen zoals het is.Ook ga je dan weer twijfelen aan de woorden van mijn dokter al vertrouw ik haar heus wel maar ik heb de uitslagen van het bloed niet gezien.Ik weet dat ik op haar moet vertrouwen dat zij de juiste beslissingen neemt,maar eigenlijk wil ik ook niet te lang wachtten met de chemo beginnen, liever nog een kerst erbij voor volgend jaar ,dan na de kerst beginnen en dan te laat zijn voor het volgend jaar.Ik hoop dat jullie het allemaal een beetje begrijpen mijn gedachtens en hoe ik het op schrijf.
Morgen ga ik voor een botscan wilde ik zelf omdat ik vaak dan hier en dan daar wat voel en om mijn gerust te stellen hebben we besloten om toch een scan te maken hoe het met de botkanker gaat.
Vandaag lijkt het wel of ik de hele dag mijn lever voel geen pijn maar aanwezig,of dit tussen mijn oren zit weet ik niet.
Vanmiddag de begrafenis was moeilijk maar blij dat ik ben gegaan,ik ga jullie niet vertellen wat ik allemaal denk als ik daar met mijn meisjes sta en vriendinnen en mensen welke ik toch ook goed ken en mee leven met ons.De meisjes hadden zo af en toe hun vraag erover en hun ideeën,heel mooi om te horen maar eigenlijk wilde ik er nog niet aan denken,maar hellas moet dat toch gebeuren.
Vanmiddag liepen we weer gezellig in de stad om even schoenen te kopen voor Lianne geslaagd maar helaas voor Milou moeten we nogmaals in de herfstvakantie.
Volgende week herfstvakantie.,de dames lekker thuis was vandaag ook lekker een mooie afleiding die kanjers,Eef is gewoon wezen werken.

4 opmerkingen:

  1. Hallo Monique,
    Als je dit bericht een beetje verwerkt hebt, denk dan aan de "voetstappen in het zand" Met jouw geloof en deze tekst zullen jullie hier kracht uit putten om verder te vechten.
    Denk aan jullie. Veel sterkte
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi zussie en nu gaan we heel veel bidden en kaarsjes aansteken dat de scan van morgen wel een goeie uitslag geeft slaap lekker en tot morgen dikke kus je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Monique
    Als je rot bericht een beetje verwerkt hebt denk dan ook even aan de "voetstappen in het zand".
    Met jouw geloof en deze tekst zullen jullie hier de kracht uit putten om verder te vechten.
    Denk aan jullie. Veel sterkte
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve meis,
    Jij raakt jouw vechtlust echt niet kwijt.
    Maar dat er veel vragen door je hoofd tollen, ja dat geloof ik wel.
    Op veel vragen krijg je geen antwoord, dan wanneer het daar tijd voor is.
    Succes met de scan vandaag.
    En dan op naar een fijne herfstvakantie.
    Even een weekje heerlijk de kids thuis, en andere dingen doen dan normaal.
    Lekker ontspannen en genieten van de vrije dagen met elkaar.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen