maandag 5 oktober 2009


Daar gaat mijn voetballer weer haar eerste wedstrijd waar ze voor geselecteerd is ,onder de 13 jaar.Ze had er weer super zin in samen met een voetbalmaatje uit Delft welke ook geselecteerd is, een mooi stel,op weg naar het nederlands damesteam??

Vandaag 6 uur gewerkt,heerlijk ging het ,eigen patiƫnt gekregen dit was echt zoals het was voor alles 360 graden werd om gedraait,moet zeggen dat ik wel wat moet graaien in de grijze massa maar komt toch wel weer omhoog als ik er mee bezig ben.Lekker gewerkt en niet eens zo heel moe,super lijfje heb ik toch,jammer dat het de kankerspoken erin zitten.

Bijna klaar met de chemotabletten voel dat er gewerkt wordt daar op mijn leven ,natuurlijk hoop ik het goede werk wordt verricht,maar dat weten we pas volgende week.

2 opmerkingen:

  1. hoi zus we gaan er voor volgende week weer he we laten de kaarsen weer branden hoor slaap lekker en dikke kus je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn meis, dat je een fijne werkdag gehad hebt.
    Succes met de laatste chemo kanonnen, laat ze hun werk maar doen.
    Op naar de goede resultaten.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen