woensdag 7 oktober 2009

kinderfeestje

Vanmiddag geeft Milou haar kinderfeestje Eef is thuis en mijn zus komt helpen.Programma gemaakt hoop dat de tijd goed opgevuld is om 4 uur naar de bowling en dan hebben we haar feestje eindelijk geviert ,zo wordt het een hele andere dag dan vorig jaar,toen kreeg ik te horen dat het echt mis was en we heel snel moestten weten waar het zat.
Dit Blijft erg spelen in mijn hoofd misschien heb ik volgende week om deze tijd weer wat rust daarin,ik voel me d goed maar dat zegt niets!
Ga verder met voorbereiden,en hoop dat Milou het fijn heeft vandaag!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Monique,
    Nog 2 rotdagen dan ben je dat 1e jaar door. Begrijpelijk dat het je zo bezighoudt, het is/was nogal geen klap! Maar schrijf het lekker van je af dan kunnen wij je kunnen ondersteunen.
    Nou meid, geniet lekker van het glunderende smoeltje van je kleine meisje vandaag. Veel succes en we blijven aan je denken...
    Liefs, Linda en girls

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met dochter Milou meis, bezorg haar vandaag maar een bijzondere dag.
    Maar dat gaat je vast lukken.
    Ja, dat er dingen door je hoofd spelen, snap ik.
    Ik hoop zo met je mee, dat je volgende week goede berichten krijgt.
    Veel plezier vandaag lieverd.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen