zondag 4 oktober 2009

Echt rustdag vandaag

Net even gewandeld met Eef lekker de wind in mijn haren,het gaat vandaag wel maar niet echt dat ik zeg joepie!Het wandelen is nog niet hoe het was maar moet echt langzaam opbouwen voel ik.
Het is gewoon mijn hoofd welke weer verder wil denken en soms even niet meer kan remmen,ik doe mijn best om hier te blijven met mijn gedachtens ik weet wel dat dat beter is maar om dat te doen is niet altijd eenvoudig.Ik probeer van nu te genieten en niet te veel in de toekomst te denken. Komt ook om dat ik inderdaad veel met vorig jaar om deze tijd bezig ben een soort herbeleving?
Herinneringen heb je en moet je koestren, wat er in de toekomst gaat komen weet immers niemand.Wat na elke bocht komt in mijn levenspad blijven onzeker maar misschien ook wel verrasend?En eigenlijk weet niemand dat,maar in mijn geval ben je daar toch meer n mee bezig omdat ik net als iedereen nog zoveel wil deon en meemaken met mijn kanjers om nog meer herinneringen te krijgen!!!

4 opmerkingen:

  1. Lieve, lieve Monique,

    Ik stuur je een warme Toscaanse zonnestraal toe! Zodat je de zorgen wat kan vergeten! In gedachten ben ik bij je...

    p.s Dikke zoen van m'n mams!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 5 km in 26.05 min.

    Er waren heel veer runners vanmorgen, erg indrukwekkend. Een zee van roze!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag meis,
    Ja, alle gebeurtenissen moeten een plekje krijgen, en soms is dat hard werken.
    Maar laat af en toe de wind maar eens flink door je haren blazen, dat doet goed.
    Maar proberen niet te veel te piekeren, niemand weet hoe de toekomst er echt uitziet.
    De tijd er voor maakt het verschil. En dat is bij jou moeilijker dan bij menig ander.
    Maar ga voor iedere fijne en goede dag, daar bouw je herinneringen mee op, en die heb je nodig.
    Meis, maak er een mooie maandag van.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Monique hier nog even een late reactie maar met die conditie van jou is het volgens mij wel top de slalom ging geweldig en de klim omhoog ook een eitje Ik zit hier nog na te hijgen en m'n hart zit nu weer op z'n goede plaats, maar met jou een sprintje trekken sla ik volgende keer toch mooi af.

    Hé maar rust maar lekker uiten alvast een gezellig weekend.

    liefs Merian

    BeantwoordenVerwijderen