zaterdag 3 oktober 2009

weekend

Gistrenavond op de bank voor popstar,de meiden willen dit zien,Eef kwam er mooi vanaf ,ging naar een verjaardag van een vriend van ons.Wat duurt dat lang dat programma!!
Vanochtend naar de wedstrijd van Lianne helaas dik verloren maar ze was duidelijk in wat er mis ging bij haar team, ziet het zelf al heel goed ,maar we houden moet !!
Maandag mag ze weer voor de KNVB voetballen,heeft ze reuze zin in.
Eef is schaatsen kopen met de dames vanavond gaan we weer beginnen weer een nieuw seizoen,Milou heeft er echt zin in. Lianne wat minder maar dat komt wel weer als ze erop staat,komt ook omdat ze bij haar vriendin wil schaatsen en zo eigenlijk in een te lage groep zit en niets nieuws leert,maar ze wil alleen voor de lol schaatsen zegt ze zelf ,en dat vinden we natuurlijk ook prima,maar weten eigenlijk dat ze waarschijnlijk in een andere groep meer op haar plaats zal zijn.
IK ga zo weer achter de bar in de kantine van de voetbal,dat is lang geleden maar ga het toch weer proberen samen met mijn vriendin Carla gaan we de keuken doen,heb er best weer zin in.
De zaterdag is weer flink gevult en morgen heb ik ook al plannen maar even kijken hoe het loopt.
Voel de chemo best zitten gewoon mijn conditie die aan getast wordt en ik heb af en toe slecht zicht.Nog een paar dagen dan rust en op naar de 12de en de 14 de oktober.

2 opmerkingen:

  1. He Monique,

    Morgen is mijn jaarlijkse "run for the cure".
    Ben er klaar voor, de afgelopen week heb ik goed kunnen trainen.
    This run is for you,je doorzettings vermogen, kracht en moed om niet op te geven.

    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei, nu al schaatsen, ja het weer is er wel voor....dat is dan wel weer zo.
    Bbrrr wat is het koud.
    Pas je goed op jezelf meis, af en toe met de beentjes omhoog hé
    Geniet van het weekend.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen