donderdag 29 oktober 2009

lekker dagje op de dag dat mijn blog een jaar bestaat

Ik ga niet opsommen wat we allemaal heb meegemaakt dit jaar maar want dat is best veel maar ik ben er nog en om jullie op de hoogte houden hoe het allemaal gaat en hoop dat ik dat nog vele jaren kan doen.

Vandaag had ik een verwendag vanwege bortskankermaand in het inloophuis in wateringen.
Was leuk en goed georganiseerd,ik kreeg een kleuradvies en mijn vigasite en gezichtmassage heb ik ingeruild voor een cursus sieraden maken,dat was leuk mooi paars met goud kleurige ketting gemaakt,gelijk de kleuren gekozen die bij mijn goed kunnen,natuurlijk!
Veel vrouwen gesproken , eigenlijk te veel vrouwen die ook borstkanker hebben of gehad of behandelt,ging allemaal zo gemoedelijk een heerlijke lunch,echt een lekker dagje.Was iemand tussen de middag welke wat voorlas uit haar boek,zo herkenbaar en gewoon duidelijk ,Femke van Rossum heet ze boek om misschien eens te lezen:de kracht van mijn geest.
Op tijd thuis voor de meisjes,Lianne had theorie les van muziek en ik dacht 16.15 dus vond het niets dat ze er om kwart voor nog niet was ,maar ze wist zelf dat ze om half vier had en zat daar gewoon op de les toen ik ging kijken.
Weekend voor de deur denken aan de boodschapen en de kadootjes die we nog voor Lianne moeten kopen,maar heb zeker zin in het weekend met al de druktes die we hebben,leuke druktes.

3 opmerkingen:

  1. Goed zo meis, lekker genieten van een fijn weekend met leuke druktes.
    veel plezier.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lianne,
    Alvast gefeliciteerd en een hele fijne verjaardag!
    groetjes, Linda, Maryse en Annick

    ps, je vader, moeder en Milou ook gefeliciteerd.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Monique, wat fijn voor je dat je opnieuw van de dingen kunt genieten. Ik heb grote bewondering voor je dat je er toch zo weer tegen aan kan kijken. Toen ik van de week je stukje las, dat het zo'n lekker weer was, herkende ik er veel in: je kunt je zo goed gaan voelen van enkele zonnenstralen op je huid! Het batterijtje laadt vanzelf weer op!! Houden zo, geniet ervan. Jenny

    BeantwoordenVerwijderen