zaterdag 31 oktober 2009

morgen viert ze dat ze 12 wordt,geweldig om haar zo te zien groeien naar een pubermeisje.

De appelkruimeltaart staat in de oven special voor onze jarige want appeltaart is haar favoriet.
Ze zij nu haloween aan het lopen,Milou met een kinderfeestje n Lianne met vriendinnen.
Vandaag een hele zit gehad ,Milou had turnwedstrijd van 9 uur tot 3 uur was een beetje uitgelopen, wel de hel tijd gezeten maar zitten kan dan ook vermoeiend zijn maar heerlijk om haar zo bezig te zien,mijn serieus meisje wat alles zo prefect wil doen,ze was best nerveus.Gelukkig had ik mijn boodschappen voor het grote feest al gedaan.
Lianne is vanmiddag met Eef haar kado op wezen ophalen.
Wat mooi dat ik met zijn viertjes als gezinnetje en met de familie,vrienden en vriendinnen Lianne der verjaardag mag vieren,dit is zo genieten,ondanks alle druktes die het met zich mee brengt geniet ik en hoop ik van de week weer wat rust te nemen,maar eigenlijk heb ik het toch wel lekker druk van de week maar geniet van die druktes want al die druktes die komen gaan zijn ook leuk en wordt genieten, en dan niet te vergeten de gewone dagelijkse dingen waar ik ook zo van kan genieten.

3 opmerkingen:

  1. Fijne dag morgen! Het is je heel erg gegund! En ook heel veel plezier de komende week! Kuzz Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ALVAST VAN HARTE GEFELICITEERD !!!!!!!
    En gefeliciteerd met een jaar weblog!!!
    Wij hopen ook dat je hier nog jaren mag schrijven hoor!!!!
    En dat er maar het komende jaar een hoop goed nieuws op mag komen staan!!! (we blijven positief, toch?)

    Geniet morgen van deze mooie dag, altijd weer bijzonder als je meisje een jaar ouder wordt!!!

    En wat gaat ze van jullie krijgen?

    Geniet en rust volgende week lekker uit. (geniet dan nog even na........)

    Liefs Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat voor en met jouw 12 jarige kanjer...!!!
    Maak er samen maar een mooi feest van.
    Veel plezier.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen