maandag 2 november 2009


Vandaag is Lianne der verjaardag op de datum ,maar we hebben het gisteren geviert,een heerlijke dag met zijn alle,en met de onwijze hulp van mijn mannetje hebben we een het allemaal voor elkaar gekregen.

Lianne heeft een fijne dag gehad en daar doe je het voor!!

Vandaag trakteren op school,ga zo er naartoe ,ze wil cake met slagroom trakteren,ga het dus dadelijk pas brengen kan ik gelijk mee kijken.In haar laatste klas van de lagere school net als bij de kleuterklassen dan kijk je ook mee met het fototoestel dat zal ik nu maar niet doen,

wordt denk niet gewaardeerd door mijn kanjer.

Ben blij dat ik een fijn weekend heb gehad met mijn gezinnetje,nu van de week leuke en minder leuke dingen maar dat heeft iedereen,hoop dat het elkaar compenseerd.Ik hou jullie op de hoogte.

3 opmerkingen:

  1. Nu dan echt proficiat meis.
    Wat een mooie foto van jouw kanjer!!
    Alle goeds hé voor alle moeilijke dingen, en geniet van alle mooie dingen.
    Ja, ik ken mijn lijf wel, maar soms ben je dat vertrouwen even kwijt, en zijn de twijfels heel groot.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique, gefeliciteerd met je kanjer, 12 alweer prachtige leeftijd he, ze worden nu echt al groot. Hoop dat je nog vele verjaardagen mag genieten van je kanjers.
    Lieve groet, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte met die grote kanjer van je!
    Nog één nachtje... dan krijg je een mega knuffel van me!
    Tot morgen,kus.

    BeantwoordenVerwijderen