zondag 25 oktober 2009

Vandaag gelukkig minder last van mijn leverstreek,vanochtend gezongen met mijn koor en nog andere koren was lekker weer even te zingen in de kerk.Voelde goed en veilig.
Morgenochtend afscheid nemen van mijn zwager vanuit hun huis naar de de kerkdienst en aansluitend de begrafenis.
Wordt een zware dag voor Thea,mijn schoonzus en de kinderen,en ik denk dat wij morgen ook een zware dag krijgen.Eef draagt zijn zwager uit huis de kerk in en uit, en naar zijn graf. Ik doe de voorbeden welke door mijn schoonzus zijn geschreven en ik lees ze voor ,voor haar.Zal een volle kerk wezen maar ik wil het graag doen voor haar,ze zijn niet lang,maar genoeg zeggend.
Ik hoop dat ze mooie herrineringen houd van deze laatste dag, en dat ze daar kracht uit kan halen om verder te gaan met haar gezin.
Herrineringen zijn zo belangrijk die kunnen je nooit meer worden afgenomen.
Loslaten is liefhebben, de tekst van de kaart van mijn zwager,deze woorden zeggen genoeg.

3 opmerkingen:

  1. Sterkte meis..!!
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Monique,

    Ik wens je veel kracht vandaag op deze moeilijke dag.
    Sterkte en ik denk aan jullie.

    liefs
    Monic

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Monique,

    Heel veel sterkte en kracht vandaag, het zal niet makkelijk zijn voor jouw en de hele familie.

    Liefs Eline

    BeantwoordenVerwijderen