dinsdag 27 oktober 2009

Wat gaat het worden morgen??

Vandaag lekker dagje thuis met mijn zus vanochtend ,en vanmiddag mijn schoonzus.Huisje weer aan de kant ,was weer in de kast ,bedden verschoond en we kunnen er weer tegen van de week,huishoudelijk dan.
Vanochtend op Hodepijl voor een bakkie koffie geweest bij de madonna en inmiddels heeft ze ook nieuwe beeldjes eronder staan.
De dag volg om zo raar na een dag als gisteren blijft nog zo onwerkelijk ,vorige week veranderde voor Thea en haar gezin hun hele leven .
Wij waren bij Marco,was echt genieten en een feest,wat een contrast zo naast elkaar.
Vanmiddag bloed geprikt een prima prikzuster gelukkig,in een keer raak.
Op naar morgen we gaan het weer horen uitslag van de bot scan en bloed en hoe weer verder.
Jullie weten inmiddels dat ik niet raar op zou kijken als ik moets beginnen met de chemo ,maar dat is misschien ook wel zelfbescherming??
Ik ga lekker op de bank liggen en even niets doen,bakkie thee met mijn kanjers.

7 opmerkingen:

  1. Lieve lieve monique,

    Heel, heel, heel veel sterkte morgen!
    Ook heel veel kracht toegewenst om naar deze afspraak te gaan!
    Wat zal het spannend voor je zijn en voor je 3 kanjers thuis en alle lieve mensen om je heen natuurlijk.

    Veel liefs Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he lieverd,
    ik kan me voorstellen dat een dag als vandaag heel raar is er is zoveel gebeurd de laatste week,maar toch wel fijn dat jullie het toch als heel mooi hebben ervaren,want dat kan het ook zijn.En inderdaad wat is een goede familieband dan heel erg belangrijk met dit soort dagen.Maar nu weer op naar morgen hopen en bidden dat deze uitslag beter is dan de vorige.De kaarsjes branden weer bij ons en weer een extra gebedje vanavond voor je hou je taai en een dikke knuffel Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge meis,
    Ja heerlijk is dat hé, als al die huishoudelijke klussen weer aan de kant zijn en dat je er weer even tegen kunt.
    Succes vandaag, hoe het ook uit gaat vallen, jij gaat er weer voor.
    En dat is het enige en beste wat je kunt doen.
    Meis, ik denk aan je.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Monique,
    Kwam je even een dikke knuffel brengen. Ik hoop dat jij/jullie het allemaal nog een beetje trekken en dat het vandaag allemaal maar zo gunstig mogelijk mag verlopen.
    Ik denk aan je.
    Liefs,
    Ada (K.)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen monique,
    Mooi en knap zoals je al de gebeurtenissen van afgelopen week omschrijft! Nu vanmiddag wéér de spanning..... Maar zoals je zegt, je gaat erweer voor en dat vind ik zo super! Monique en Eef héél véél sterkte vanmiddag en hopelijk mag het een goedemiddag worden!! Kaarsje brand en duimen worden gedraaid! Liefs, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Denk aan je!

    Heb zin om je te knuffelen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kwam even kijken op je blog of je al iets wist, in de hoop dat het vandaag niet is tegengevallen.
    En breng je opnieuw een dikke knuffel; die van vanmorgen is kennelijk niet aangekomen (ik zie mijn bericht tenminste niet hier terug :-(()
    Ik denk aan je/jullie!
    Liefs,
    Ada (K.)

    BeantwoordenVerwijderen