dinsdag 10 november 2009

Gistren naar de chirurg geweest op het fietsje.Hij kon niet veel meer vertellen de oncologieverpleegkundige had eigenlijk alles al heel duidelijk vertelt.Wel moest hij de risico's vertellen,maar we hopen dat die bespaard blijven b voor mijn.
Daarna naar de narcotiseur,ook niet veel nieuw alleen dat mijn bloeddruk wel hoog onder druk toch nog 95,was maar alleen een aandachtpunt was.
Daarna even langs mijn collega's wat voel ik me daar toch elke keer welkom al ben ik er niet zo vaak meer omdat het werk weer even uitgestelt werd door de teleurstelling die ik weer allemaal moest verwerken en mijn zwager zijn overlijden.
Er wordt koffie aangerukt en willen allemaal mijn verhaal horen,volgens mijn moeten jullie daar nu we zat van worden,maar vind het heel fijn dat jullie luistren naar mijn verhaal en jullie allemaal zo mee leven,ik hoop zo dat ik echt weer een tijdje mag werken als deze chemo erin zit,en dat jullie altijd toch mijn collega's mogen blijven.
De middag was gevult met kijkles bij de gym van Milou,eten koken en daarna inloopavond op school.Toen naar het koor want we zijn de kerstliedjes aan het instuderen,allelei moeilijke talen,maar als ik de lettergrepen zing gaat het wel aardig.Daarna jaarvergadering.
Lange dag en was best moe maar lekker moe deze vermoeidheid is niet erg geeft een voldaan gevoel.

Ik wil even reageren op mijn reacties , een lotgenoot heeft gereageerd,Mandy de aanleiding dat we elkaar vinden is niet fijn maar ik vind het zo mooi dat we via Internet elkaar vinden en misschien wel kunnen steunen,zoals je leest heb ik nog een lieve lotgenoot Marjolijn welke mijn ook veel kracht geeft door haar meelevende woorden, en ze weet wat je voelt.Die Xeloda is bij mijn dus ook op gehouden met werken heel herkenbaar.Mandy ik hoop dat we nog veel contact hebben om elkaar te steunen en voor elkaar een luistrend oor kunnen zijn.

Vandaag lekker gewoon de dagelijkse dingetjes doen,daar kan je zo van genieten even geen patiƫnt lijkt dat dan,maar de waarheid is helaas anders.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Monique,
    He laat je niet gek maken door alles want jij bent supper sterk.
    En je hebt zo veel lieve mensen om je heen als je daar dan weer aan denkt geeft dat weer moed om door te gaan en jij kan zeker knokken dat heb jij al meedre malen bewezen.
    Ik zou zeggen sterkte weer en we spreken mekaar wel weeer snel.

    heel veel liefs Merian en ook sterkte van de rest van mijn gezinnetje liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi zussie ja geniet maar lekker nog van de rust als je straks weer gaat beginnen met de chemo moet je maar weer afwachten hoe het gaat maar dat gaat jou wel weer lukken hoor.kanjer
    tot vrijdag weer gezellig boodschapjes doen dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi meis, druk dagje!
    Maar als jij je er lekker bij voelt is het okay.
    Ja, vaak is al die info dubbelop. Maar goed, dat weet je ook niet altijd vooraf.
    En gelukkig waren er meer leuke afspraken, dat maakte wel weer wat goed, denk ik.
    En vanavond maar weer lekker op tijd je mandje in.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lieve Monigue,fijn dat je er even was.Ik kon je even een knuffel geven.Dat voelde fijn want heel veel meer dan dat kunnen we niet(behalve veel aan je denken en alle kaarsen branden)dikke kus Sacha

    BeantwoordenVerwijderen