dinsdag 3 november 2009

Vanavond uit met een aantal collega's!!

Vanochtend op de fiets naar mijn nicht haar kapsalon geweest, het was lekker fris jammer genoeg mijn handschoenen vergeten had je echt al nodig.Bij haar weer even een kort kopje aan laten meten,gezellig koffie gedronken en bijgeklets over wat we de laatste weken allemaal te verwerken kregen.
Terug tegen wind in gefiets op zijn gemakkie maar haalde toch nog mensen in dus tempo viel niet tegen.Als je begin heb ik het wat benauwd maar eenmaal op gang geen problemen meer.
Vanavond met een aantal collega's naar de musical Joshep,eerst lekker eten met, dan naar de musical,wordt vast gezellig lekker kletsen lachen en genieten en dames we gaan dit als mooie herrinering vast houden,weinig bij jullie op het werk maar de warmte van jullie blijf ik voelen in de vorm van dit soort dingen,alle kaarten die ik van jullie krijg en de keren dat ik bij jullie op de afdeling kom..Ik blijf hopen om weer eens te mogen werken voor een langere tijd,misschien na deze chemo?
Ik wil gelijk iedereen weer even bedanken voor de kaartjes en de bloemen die ik krijg van allelei mensen ver en dichtbij,dit geeft ons steun en ook de lieve woorden die jullie schrijven voor ons geeft een zeker moed en kracht.

3 opmerkingen:

  1. En we gaan er weer een feestje van maken! Ik voel dat we die regenboog gaan vinden vanavond ;-)
    We maken er weer wat moois van lieverd, weer zo'n herinnering met een gouden randje! Tot zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. VEEL PLEZIER , MEIS.....!!!!
    GENIET ER MAAR VOLOP VAN.
    LIEFS MARJOLIJN.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de regenboog gezien!!... Jij ook?!
    Hou jou!

    BeantwoordenVerwijderen